ΣΤΑΣΥ: «Κανένα θέμα με την ασφάλεια του μετρό» λέει καθυστερημένα μετά από δημοσιεύματα για φθορές στις ράγες από το 2021!

Must Read

Απόλυτη ασφάλεια υπάρχει στο μετρό, υποστηρίζει η ΣΤΑΣΥ «απαντώντας» σε σχετικό δημοσίευμα εφημερίδας που αναφέρει πως τα τελευταία τρία χρόνια υπάρχουν ρωγμές και φθορές στις ράγες με αποτέλεσμα να δημιουργείται κίνδυνος για τους επιβάτες.

Η απάντηση της εταιρείας έρχεται καθυστερημένα καθώς είχε προηγηθεί σχετικό άρθρο αρχικά σε διαδικτυκό μέσο (ethnos) την 1η Νοεμβρίου και ακολούθησε μια εβδομάδα αργότερα νέο άρθρο από την έντυπη έκδοση των «Νέων» αυτή τη φορά που επισημαίνει το πρόβλημα.

«Τη λειτουργία του Μετρό διέπουν τα πλέον σύγχρονα συστήματα ασφάλειας και η συντήρηση του δικτύου (επιδομή και τροχαίο υλικό) γίνεται σύμφωνα με τα εγχειρίδια προληπτικής και επιδιορθωτικής συντήρησης και τους προβλεπόμενους διεθνώς κανόνες, που εφαρμόζονται από την έναρξη λειτουργίας του Μετρό», αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας η οποία αφορά την προκήρυξη των διαγωνισμών αλλαγής σιδηροτροχιάς στο Μετρό.

Ολόκληρη η ανακοίνωση:

«Ξεκινά το μεγαλύτερο έργο αναβάθμισης επιδομής που έχει εκτελεστεί στο Μετρό, με την προκήρυξη των δύο σχετικών διαγωνισμών αλλαγής σιδηροτροχιάς, ύψους 8 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για το έργο αλλαγής 32 χλμ. σιδηροτροχιάς του δικτύου των Γραμμών 2 και 3 του Μετρό και αποτελεί μέρος του συνολικού, εν εξελίξει σχεδίου αναβάθμισης του Μετρό 25 χρόνια μετά την έναρξη λειτουργίας του.

Όπως αναφέρεται και στην σχετική προκήρυξη, που έχει δημοσιεύσει η ΣΤΑ.ΣΥ, η εταιρεία κρίνει αναγκαία την εκτέλεση του έργου πριν την εξάντληση του ορίου ζωής του εξοπλισμού, που κατασκευαστικά προσδιορίζεται στα 30 χρόνια. Τα αποτελέσματα των επαναλαμβανόμενων ανά τακτά διαστήματα – και όχι μόνο προ 3ετίας – μετρήσεων ορίων φθορών, είναι εντός των προβλεπόμενων ορίων. Καταδεικνύουν δε, την ανάγκη σταδιακής αντικατάστασης, ώστε να διατηρηθούν τα υψηλά επίπεδα ασφαλούς εκτέλεσης μεταφορικού έργου.

Το έργο αφορά σε αλλαγή σιδηροτροχιάς σε συγκεκριμένα σημεία (καμπύλες) του δικτύου, όπου και σημειώνεται η μεγαλύτερη καταπόνηση κατά την εκτέλεση καθημερινού και αδιάλειπτου μεταφορικού έργου.

Τα δρομολόγια εκτελούνται σύμφωνα με το χειμερινό πρόγραμμα δρομολογίων, που είναι σε ισχύ, χωρίς να έχουν επηρεαστεί οι συχνότητες αυτών και να προκαλούνται καθυστερήσεις.

Η ΣΤΑ.ΣΥ, απαντώντας στα ερωτήματα που εγείρει το δημοσίευμα για την ασφάλεια στο δίκτυο του Μετρό, απορρίπτει τους εν λόγω ισχυρισμούς, δηλώνοντας κατηγορηματικά, πως τη λειτουργία του Μετρό διέπουν τα πλέον σύγχρονα συστήματα ασφάλειας και πως η συντήρηση του δικτύου (επιδομή και τροχαίο υλικό) γίνεται σύμφωνα με τα εγχειρίδια προληπτικής και επιδιορθωτικής συντήρησης και τους προβλεπόμενους διεθνώς κανόνες, που εφαρμόζονται από την έναρξη λειτουργίας του Μετρό».

Τι αναφέρει το δημοσίευμα

Συγκεκριμένα, δημοσίευμα της εφημερίδας «Τα Νέα» αναφέρει πως έχουν εντοπισθεί φθορές και ρωγμές στις ράγες στις γραμμές 2 και 3 του μετρό εδώ και τρία χρόνια, από το 2021 και αφορούν συνολικά 32 χιλιόμετρα σιδηροτροχιάς.

Μάλιστα, όπως αναφέρει το σχετικό άρθρο, η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ έχει εφαρμόσει το μέτρο των χαμηλών ταχυτήτων, της τάξης των 40 με 60 χιλιομέτρων την ώρα) σε ένα σημαντικό κομμάτι του δικτύου ώστε να μην προκύψουν προβλήματα!

Ως αποτέλεσμα, εμφανίζονται καθυστερήσεις στην λειτουργία οι οποίες προυπάρχουν ήδη λόγω της έλλειψης συρμών που παρατηρείται.

Σύμφωνα με τους ελέγχους που έχουν γίνει το 2021, περίπου 5,5 χιλιόμετρα σιδηροτροχιών χρειάζονται άμεση αντικατάσταση, ενώ, υπολογίσιμες φθορές είχαν διαπιστωθεί σε ακόμη 22 χιλιόμετρα.

 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

 
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Κρίσιμες επαφές του αντιπροέδρου Χατζηδάκη

Τα χαμόγελα στην φωτό και το φόντο τα λένε όλα...
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Νέες εξηγήσεις Λατινοπούλου για πόθεν έσχες: «Κατέβαινα ακόμα και με το ΚΤΕΛ…»

Νέες εξηγήσεις έδωσε η Αφροδίτη Λατινοπούλου σχετικά με τα μόλις 3000 ευρώ έσοδα που δήλωσε στο πόθεν έσχες.   Αφροδίτη...
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Ο καλόκαρδος Άρης, η Μύκονος και η γυναικεία ομάδα

Κανείς δεν έπεσε από τα σύννεφα όταν άκουσε ότι οι αδελφοί Ηλιάδη στις Αχαρνές, ειδικά ο Άρης του Αχαρναϊκού είναι...
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Λάουρα Κοβέσι: Το πρωί της Πέμπτης δίνει κρίσιμη συνέντευξη τύπου

Στις 10 το πρωί της Πέμπτης θα παραχωρήσει συνέντευξη τύπου η Λάουρα Κοβέσι. Η επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας η οποία...
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Μακάριος Λαζαρίδης: «Αν ήμουν ο Αντώνης Σαμαράς, θα καθόμουν σπίτι μου»

Ο βουλευτής Καβάλας και Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος της ΝΔ Μακάριος Λαζαρίδης αναφέρθηκε στο ενδεχόμενο δημιουργίας νέου κόμματος από τον Αντώνη Σαμαρά....
ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ

Δημοσκόπηση: Ευρωπαία Εισαγγελέας VS Ελληνική Δικαιοσύνη – Ποιον εμπιστεύεστε περισσότερο;

Η έλευση της Ευρωπαίας Εισαγγελέως, Λάουρα Κοβέσι στην Ελλάδα εν μέσω σοβαρών ερευνών για διασπάθιση ευρωπαϊκών πόρων προκαλεί σύγκρουση κυβέρνησης...
ΕΛΛΑΔΑ

Νεκρός 44χρονος στην Πέτρου Ράλλη: Τον παρέσυρε μοτοσικλετιστής και τον εγκατέλειψε!

Ένα ακόμη σοβαρό τροχαίο δυστύχημα με εγκατάλειψη συγκλονίζει την Αττική, αφού τα ξημερώματα οδηγός μηχανής παρέσυρε και τραυμάτισε θανάσιμα έναν...
ΕΛΛΑΔΑ

Το κενό του ΚΟΚ και η υπόθεση Μπισμπίκη – Γιατί ζητούν αλλαγές ειδικοί

Το τροχαίο που προκάλεσε ο ηθοποιός Βασίλης Μπισμπίκης στη Φιλοθέη, με ζημιές σε οχήματα και έναν τοίχο, έφερε ξανά στην...
SLIDER

Σαρώνει τη χώρα η κακοκαιρία: Καταιγίδες, πτώση της θερμοκρασίας και απανωτά 112!

Σε εξέλιξη βρίσκεται η κακοκαιρία για την οποία προειδοποιούσαν οι μετεωρολόγοι, με κύρια χαρακτηριστικά τις καταιγίδες και την πτώση της...

Διαβάζονται τώρα