ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΚΕΔΕ: Στο επίκεντρο της συνεδρίασης ο αθλητισμός και η χρηματοδότηση των δήμων

ΚΕΔΕ: Στο επίκεντρο της συνεδρίασης ο αθλητισμός και η χρηματοδότηση των δήμων

Με σαφές πολιτικό στίγμα και έμφαση στη θεσμική διεκδίκηση των Δήμων πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 14 Ιανουαρίου η πρώτη για το 2026 συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ).

Τη συνεδρίαση άνοιξε ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ Λάζαρος Κυρίζογλου ανταλλάσσοντας ευχές για τη νέα χρονιά και πραγματοποιώντας την καθιερωμένη κοπή της βασιλόπιτας.

Διαβάστε περισσότερα στο dimarxos.gr

 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης