ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΧειροπέδες σε δυο άντρες που έβαλαν φωτιά στον Ωρωπό

Χειροπέδες σε δυο άντρες που έβαλαν φωτιά στον Ωρωπό

Οδηγήθηκαν στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών

Χειροπέδες πέρασαν οι Αρχές σε δύο άνδρες για φωτιά στον δήμο Ωρωπού.

Συγκεκριμένα συνελήφθησαν ένας αλλοδαπός και ένας ημεδαπός, ως υπαίτιοι πρόκλησης πυρκαγιάς σε δασική έκταση, από πρόθεση, στην περιοχή «Σέσι-Ζερβέσια», του Δήμου Ωρωπού, στην Αττική.

Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών.

*φωτό αρχείου

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης