ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΝέο περιστατικό εξαπάτησης ηλικιωμένης στην Ορεστιάδα

Νέο περιστατικό εξαπάτησης ηλικιωμένης στην Ορεστιάδα

Δεν έχουν τέλος τα παρόμοια περιστατικά

Υπόθεση απάτης ερευνά σε βάρος ηλικιωμένης εξετάζει η Υποδιεύθυνση Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ορεστιάδας, η οποία σχημάτισε δικογραφία σε βάρος δύο ατόμων για απάτη.

Σύμφωνα με όσα μεταδίδει το ΑΠΕ, πριν από ενάμιση μήνα μια άγνωστη κάλεσε την ηλικιωμένη και προσποιούμενη την λογίστρια και πως πρόκειται για κάποιο επίδομα, της απέσπασε στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού της.

Το αποτέλεσμα ήταν να της αποσπάσουν με μεταφορές το ποσό των 7.900 ευρώ. Την προανάκριση ενεργεί η Υποδιεύθυνση Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ορεστιάδας

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης