ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΚρουαζιερόπλοιο έδεσε στα Χανιά αντί για τη Σαντορίνη!

Κρουαζιερόπλοιο έδεσε στα Χανιά αντί για τη Σαντορίνη!

Οι ξένοι επισκέπτες κανονικά θα απολάμβαναν τη βόλτα τους στην Καλντέρα...

Με 1.400 επιβάτες κυρίως από την Αμερική, έδεσε στο λιμάνι της Σούδας νωρίς το πρωί το κρουαζιερόπλοιο «VIKING STAR», το οποίο που επρόκειτο να «ανοίξει» φέτος τη σεζόν στην Σαντορίνη.

To κρουαζιερόπλοιο Viking Star ελλιμενίστηκε στη Σούδα με 893 επιβάτες και 470 μέλη πληρώματος. Ο προορισμός του μπορεί να ήταν η Καλντέρα ωστόσο η έντονη σεισμική δραστηριότητα που παρατηρείται στις Κυκλάδες, φέρνει ένα μεγάλο κύμα ανησυχίας και προβληματισμού και στους ξένους επισκέπτες.

 

Το κρουαζιερόπλοιο επέστρεψε επί της ουσίας στη Σούδα αφού το πρώτο δρομολόγιο ως «ποδαρικό» ήταν στις 2 Ιανουαρίου. Η Σούδα αναμένει ως και 181 προγραμματισμένα δρομολόγια κρουαζιέρας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 

Διαβάστε ακόμα:
Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης