ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΣοβαρό τροχαίο με λεωφορείο του ΟΑΣΘ: «Καρφώθηκε» σε φορτηγάκι και μετά σε τοίχο!

Σοβαρό τροχαίο με λεωφορείο του ΟΑΣΘ: «Καρφώθηκε» σε φορτηγάκι και μετά σε τοίχο!

Στο νοσοκομείο ο οδηγός

Αστικό λεωφορείο στη Θεσσαλονίκη συγκρούστηκε σε τοίχο, τραυματίζοντας σοβαρά τον οδηγό. Το τροχαίο συνέβη στην περιοχή της Ευκαρπίας, ενώ το λεωφορείο κινούνταν στον δρόμο προς Ωραιόκαστρο κοντά στη στάση «Καπνομάγαζο» με προορισμό το αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης.

 

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο οδηγός, κάτω από άγνωστες μέχρι στιγμής συνθήκες, φέρεται να έχασε τον έλεγχο του οχήματος και στη συνέχεια να προσέκρουσε σε σταθμευμένο φορτηγάκι και τοιχίο, μέσα σε χώρο στάθμευσης επιχειρήσεων. Στο σημείο επιχείρησαν δυνάμεις της Πυροσβεστικής με πέντε πυροσβέστες και δύο οχήματα που απεγκλώβισαν τον τραυματία οδηγό και τον παρέδωσαν σε πλήρωμα του ΕΚΑΒ. Ο οδηγός μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Ιπποκράτειο με κακώσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης