ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΝεαρός στέλνει μήνυμα αισιοδοξίας κατά του κορωνοϊού με γκράφιτι

Νεαρός στέλνει μήνυμα αισιοδοξίας κατά του κορωνοϊού με γκράφιτι

Ακόμα ένα ελπιδοφόρο μήνυμα θέλησε να στείλει ο 16χρονος μαθητής από την Ηλιούπολη, συνεχίζοντας το γκράφιτι που είχε ξεκινήσει πριν από λίγες ημέρες στην ταράτσα μιας πολυκατοικίας στη Βουλιαγμένη.

Δείτε επίσης: «Αποκλείστηκε» ένα ολόκληρο χωριό! Σε καραντίνα οι 7.000 κάτοικοι του Εχίνου Ξάνθης

Ο νεαρός, που υπογράφει με τα αρχικά S.F., είχε ζωγραφίσει πριν από λίγες ημέρες μια γυναίκα με ιατρική μάσκα και λίγο πιο πέρα άλλη μία γυναίκα χωρίς μάσκα. Αυτή τη φορά, θέλοντας να συνεχίσει το έργο του, ζωγράφισε ένα γκράφιτι που έχει τη φράση «μένουμε σπίτι – stay home» και απεικονίζει τη μορφή του ιού, ενώ υπάρχουν οι σημαίες της Ελλάδας, της Ιταλίας, της Ισπανίας και της Γαλλίας πάνω σε ιατρικές μάσκες.

ΓΚΡΑΦΙΤΙ ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ

ΓΚΡΑΦΙΤΙ ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης