ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΣτην ΜΕΘ του Νοσοκομείου Χαλκίδας 40χρονος από δάγκωμα οχιάς

Στην ΜΕΘ του Νοσοκομείου Χαλκίδας 40χρονος από δάγκωμα οχιάς

Τα δόντια του επικίνδυνου ερπετού διαπέρασαν τα γάντια

Σοκ στην Εύβοια την Δευτέρα! Το πρωί οχιά δάγκωσε έναν 40χρονο στην περιοχή Βρυσάκια, στον Δήμο Διρφύων Μεσσαπίων.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του τοπικού eviaonline.gr, ο άνδρας που εισήχθη στην Εντατική του Νοσοκομείου Χαλκίδας εκτελούσε αγροτικές εργασίες όταν τον δάγκωσε το φίδι.

Ο άτυχος 40χρονος φορούσε γάντια, ωστόσο, τα δόντια του επικίνδυνου ερπετού τα διαπέρασε!

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης