Κυριακή 20/6/2021

Τα σούπερ μάρκετ οι «κερδισμένοι» του κορωνοϊού –  Αύξησαν κατά 30% τα έσοδά τους

Μεγάλη αύξηση στα έσοδά τους σημείωσαν τα σούπερ μάρκετ την περίοδο του κορωνοϊού. Λογικό, καθώς ήταν από τους λίγους κλάδους που έμειναν ανοιχτοί και δέχτηκαν μεγάλη «πίεση» από τους καταναλωτές, κάποιοι από τους οποίους είδαν την παρουσία τους εκεί και ως ψυχοθεραπεία και ευκαιρία για… έξοδο (Μετακίνηση 2).

Έτσι, ο τζίρος στα καταστήματα του συγκεκριμένου κλάδου αυξήθηκε κατά 1,36 δις ευρώ και τα έσοδά τους κατά 30,7 σύμφωνα με μελέτη της εταιρείας ερευνών αγοράς IRI, την περίοδο 24 Φεβρουαρίου (ημέρα που παρουσιάστηκε το πρώτο κρούσμα στην χώρα μας) έως 12 Απριλίου. Αντίστοιχα, την εβδομάδα που τελειώνει στις 12/4/2020, η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή (14/4/2019), αγγίζει το 35,2%.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η εταιρία ερευνών αγοράς IRI, από την αρχή του 2020 μέχρι τις 12 Απριλίου η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία ανέρχεται σε 16,1% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, δηλαδή από την αρχή του 2019 μέχρι τις 14 Απριλίου 2019.

Σημειώνεται ότι στις 340  κατηγορίες προϊόντων, 168 είναι τρόφιμα (28,7% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία), 41 προϊόντα νοικοκυριού (47,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία), 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (37,2% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) και 86 όλα τα άλλα (15,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία).

Όπως προκύπτει από τις μετρήσεις της IRI, τα προϊόντα νοικοκυριού και προσωπικής υγιεινής είναι οι κατηγορίες που αυξάνονται περισσότερο τη συγκεκριμένη περίοδο. Στη βασική τετράδα των προϊόντων που εμφανίζουν τις πιο μεγάλες πωλήσεις, την πρώτη θέση καταλαμβάνουν τα αντισηπτικά τζελ, όπου ο τζίρος εμφανίζει άνοδο 449,4%. Ακολουθούν τα συμπληρώματα διατροφής με αύξηση 351,9%, τα υγρά μαντιλάκια με αύξηση 309% και το οινόπνευμα με άνοδο 308,6%.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ NEWSBREAK

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ