ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΗλιούπολη: Μέλη του Ρουβίκωνα μπούκαραν στο γραφείο του Δημάρχου

Ηλιούπολη: Μέλη του Ρουβίκωνα μπούκαραν στο γραφείο του Δημάρχου

Ομάδα μελών του Ρουβίκωνα εισέβαλε το πρωί της Τρίτης (23/12) στο Δημαρχείο Ηλιούπολης. Σύμφωνα με ανάρτηση του Δημάρχου, Στάθη Ψυρρόπουλου, περίπου δεκαπέντε άτομα μπήκαν βίαια στο κτίριο την ώρα που ο ίδιος δεχόταν πολίτες. Όπως αναφέρει, η ενέργεια αυτή συνδέεται με ζητήματα που αφορούν τις κτιριακές υποδομές του Ειδικού Σχολείου Αθηνών.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο dimarxos.gr 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης