ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΈφτασαν τους 139 οι νεκροί – 89χρονος που νοσηλευόταν στη ΜΕΘ του ΝΙΜΤΣ το τελευταίο θύμα

Έφτασαν τους 139 οι νεκροί – 89χρονος που νοσηλευόταν στη ΜΕΘ του ΝΙΜΤΣ το τελευταίο θύμα

Πολλά σοβαρά υποκείμενα νοσήματα αντιμετώπιζε ο ηλικιωμένος άνδρας, που έχασε τη ζωή του από τον κορωνοϊό σήμερα. Ο 89χρονος νοσηλευόταν στην Εντατική μονάδα του νοσοκομείου ΝΙΜΤΣ και είχε ΧΑΠ, άνοια και κίρωση του ήπατος. Αποτελεί το 139ο θύμα (103 άνδρες και 36 γυναίκες) του Covid-19 στη χώρα μας.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης