ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΈως 15.000€ για κάθε νεογέννητο - Δήμοι της Αττικής επιβραβεύουν τη γέννηση

Έως 15.000€ για κάθε νεογέννητο – Δήμοι της Αττικής επιβραβεύουν τη γέννηση

Υπενθυμίζεται πως από τους «πρωτεργάτες» αυτής της κίνησης ήταν πέντε δήμοι

Ο ένας δήμος μετά τον άλλον ανακοινώνουν, μετά από αποφάσεις των Δημοτικών τους Συμβουλίων, τη χορήγηση επιδόματος γέννησης, με κύριο σκοπό να αναχαιτίσουν – στο μέτρο του δυνατού – το δημογραφικό πρόβλημα και να κρατήσουν στις περιοχές τους τις νέες οικογένειες.

Υπενθυμίζεται πως από τους «πρωτεργάτες» αυτής της κίνησης ήταν πέντε δήμοι, εκ των οποίων οι δύο εντός Αττικής, με τα εμπόδια που είχαν να ξεπεράσουν να είναι αρκετά.

Διαβάστε περισσότερα στο Dimarxos.gr

*Φωτογραφία αρχείου

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης