Από τις 2 έως και τις 23 Μαρτίου 2026 θα πραγματοποιηθούν οι ηλεκτρονικές εγγραφές μαθητών και μαθητριών σε δημόσια Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2026-2027, μέσω της πλατφόρμας gov.gr, όπως ανακοίνωσε το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.
Πώς γίνεται η διαδικασία
Οι αιτήσεις υποβάλλονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω της gov.gr, με τη χρήση των προσωπικών κωδικών TaxisNet των γονέων και κηδεμόνων.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εισέρχονται στις ειδικές ψηφιακές υπηρεσίες:
«Εγγραφή στο Νηπιαγωγείο»
«Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού»
Μέσω των πλατφορμών αυτών υποβάλλεται η αίτηση και επισυνάπτονται τα απαραίτητα δικαιολογητικά.
Προθεσμία και κατανομή μαθητών
Η προθεσμία ολοκληρώνεται στις 23 Μαρτίου 2026.
Μετά το πέρας της διαδικασίας, θα ακολουθήσει η τελική κατανομή των μαθητών στις σχολικές μονάδες, με βάση τη μόνιμη διεύθυνση κατοικίας και τις ισχύουσες σχολικές περιφέρειες.
Σύμφωνα με το υπουργείο, η ηλεκτρονική διαδικασία διασφαλίζει διαφάνεια, ταχύτητα και ίση μεταχείριση για όλους τους μαθητές και τις οικογένειές τους.






