ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΚυνουρία: Δύο νεκροί από ηλεκτροπληξία

Κυνουρία: Δύο νεκροί από ηλεκτροπληξία

Κατά τη διάρκεια εργασιών

Τραγωδία σημειώθηκε στον Άγιο Ανδρέα Κυνουρίας το μεσημέρι της Δευτέρας 30 Μαρτίου καθώς δύο άνθρωποι έφυγαν από τη ζωή από ηλεκτροπληξία.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το περιστατικό σημειώθηκε έξω από βουλκανιζατέρ σε κεντρικό δρόμο της περιοχής.

Πώς έγινε το συμβάν

Όπως μεταδίδει η ιστοσελίδα astrosnews τα δύο θύματα, και οι δύο άντρες, βρίσκονταν μέσα σε όχημα βαρέος τύπου και εκτελούσαν εργασίες. Όταν το όχημα το οποίο ήρθε σε επαφή με καλώδια της ΔΕΗ και τα δύο άτομα χτυπήθηκαν από δυνατό ρεύμα.

Στο σημείο υπάρχει κινητοποίηση καθώς έσπευσαν Αστυνομία και ασθενοφόρο. Οι δύο σοροί θα μεταφρθούν στο Κέντρο Υγείας Άστρους για να γίνει η ταυτοποίηση.

Δείτε επίσης:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σοκ στην Αργυρούπολη: 9χρονος υπέστη ηλεκτροπληξία στο σχολείο του

Τραγωδία στη Βάρη: Νεκροί δύο νεαροί εργάτες από ηλεκτροπληξία

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης