Ο ΟΠΑΠ επενδύει με συνέπεια στην εξυπηρέτηση των πελατών και των συνεργατών του

Η παροχή μιας κορυφαίας εμπειρίας διασκέδασης αποτελεί βασικό πυλώνα των δραστηριοτήτων του ΟΠΑΠ, τόσο για το δίκτυο των καταστημάτων του, όσο και για τις online πλατφόρμες της εταιρείας.

Για να επιτευχθεί αυτό, κρίσιμο ρόλο παίζει η εξυπηρέτηση των πελατών και των συνεργατών της εταιρείας, δεδομένου ότι η εταιρεία διαθέτει το μεγαλύτερο εμπορικό δίκτυο και το πιο ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο online προϊόντων στην ελληνική αγορά. Άλλωστε, καθημερινά, εκατομμύρια πελάτες αλληλεπιδρούν με τον ΟΠΑΠ, είτε στα περισσότερα από 3.500 καταστήματα ΟΠΑΠ και PLAY, είτε στις πλατφόρμες Pamestoxima.gr και Opaponline.gr, είτε στο δίκτυο μικρής λιανικής.

Στο πλαίσιο αυτό, ο ΟΠΑΠ επενδύει σταθερά στην ανάπτυξη του σε αυτό τον τομέα. Σήμερα, η ομάδα εξυπηρέτησης του ΟΠΑΠ αποτελείται από περισσότερους από 140 εργαζόμενους, οι οποίοι ανταποκρίνονται αποτελεσματικά στα αιτήματα και τις ανάγκες των πελατών και συνεργατών της εταιρείας.

«Στον ΟΠΑΠ βάζουμε τους πελάτες και τους συνεργάτες σε πρώτο πλάνο. Η άρτια εξυπηρέτηση και η υποστήριξή τους αποτελεί, λοιπόν, προτεραιότητα για εμάς. Στη βάση αυτή, επενδύουμε διαρκώς στην ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού μας και στην ανάπτυξη των ικανοτήτων τους. Ταυτόχρονα, αξιοποιούμε σύγχρονες τεχνολογίες, ώστε να προσφέρουμε μια βέλτιστη εμπειρία εξυπηρέτησης και να διαχειριζόμαστε άμεσα και γρήγορα τα αιτήματα που λαμβάνουμε σε καθημερινή βάση», σχολιάζει ο Θοδωρής Βελάνας, Contact Center, Supply Chain & Field Services Director του ΟΠΑΠ.

Ο Θοδωρής Βελάνας, Contact Center, Supply Chain & Field Services Director του ΟΠΑΠ

Οι ομάδες εξυπηρέτησης του ΟΠΑΠ δέχονται περισσότερες από 1,5 εκατ. κλήσεις τον χρόνο από πελάτες και συνεργάτες της εταιρείας. Ο μέσος χρόνος εξυπηρέτησης δεν υπερβαίνει το 1 λεπτό, στο 75% των περιπτώσεων, ενώ το 25% των περιπτώσεων εξυπηρετείται εντός 5 λεπτών κατά μέσο όρο. Επιπλέον, οι άνθρωποι του ΟΠΑΠ πραγματοποιούν περισσότερες από 600.000 επαφές ενημερωτικού περιεχομένου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Οι βέλτιστες πρακτικές του ΟΠΑΠ 

Με στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών και των συνεργατών του, ο ΟΠΑΠ διαθέτει τρία αποκλειστικά Contact Center site, με περισσότερους από 120 εργαζομένους συνολικά. Επιπλέον, έχει συνάψει στρατηγικές συνεργασίες με δύο  κορυφαίες εταιρείες παροχής υπηρεσιών Customer Service στην Ελλάδα.

Παράλληλα, επενδύει σε τεχνολογικές υποδομές και στα κανάλια επικοινωνίας με τον πελάτη. Μεταξύ άλλων, ο ΟΠΑΠ αξιοποιεί ψηφιακούς βοηθούς (chatbot) με δυνατότητες κατανόησης φυσικής γλώσσας, πλατφόρμες διαχείρισης κλήσεων με δυνατότητες προτεραιοποίησης, καθώς και ειδικευμένες εφαρμογές επικοινωνίας για κινητά τηλέφωνα. Επιπλέον, η διαχείριση των αιτημάτων των πελατών γίνεται από εξειδικευμένους εργαζόμενους, ώστε η μεγάλη πλειοψηφία να επιλύεται από την πρώτη κιόλας επαφή.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι βέλτιστες πρακτικές εξυπηρέτησης του ΟΠΑΠ απέσπασαν πρόσφατα δύο σημαντικές διακρίσεις στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2023. Συγκεκριμένα, ο ΟΠΑΠ τιμήθηκε με Distinction Award ως «Οργανισμός της χρονιάς στην Εξυπηρέτηση Πελατών», ενώ η Ομάδα Εξυπηρέτησης του ΟΠΑΠ απέσπασε Distinction Award στην κατηγορία «Καλύτερη αξιοποίηση της Φωνής του Πελάτη».

Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί, ότι η εβδομάδα 29 Ιανουαρίου – 2 Φεβρουαρίου 2024 ήταν αφιερωμένη από τον ΟΠΑΠ στους ανθρώπους της πρώτης γραμμής, που εξυπηρετούν καθημερινά τους πελάτες και τους συνεργάτες της εταιρείας. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκε σειρά δράσεων προκειμένου οι εργαζόμενοι του ΟΠΑΠ να ενημερωθούν για την αξία της εξυπηρέτησης πελατών και να γνωρίσουν από κοντά τους ανθρώπους της εξυπηρέτησης και του call center. Πραγματοποιήθηκε, μάλιστα, βράβευση των ανθρώπων της Ομάδας Εξυπηρέτησης Συνεργατών και Πελατών που ξεχώρισαν για τη συνεισφορά τους το 2023.

Οι άνθρωποι της Ομάδας Εξυπηρέτησης Συνεργατών και Πελατών του ΟΠΑΠ που βραβεύθηκαν
Ακολουθήστε το newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

 
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Τί ήθελε ο Χρήστος Τεντόμας στην παρουσίαση Τσίπρα;

Ο Χρήστος Τεντόμας εκλέγεται από το 1990 μέχρι σήμερα στον Δήμο Αθηναίων. Έχει διατελέσει: Πρόεδρος 4ου Δημοτικού Διαμερίσματος, Αντιδήμαρχος Καθαριότητας,...
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Μπούκαρε στην παρουσίαση Τσίπρα η… Ελένη Λουκά!

Χαμός με την Ελένη Λουκά στην παρουσίαση του βιβλίου του Αλέξη Τσίπρα. Η οποία βρέθηκε στον πεζόδρομο της Βουκουρεστίου έξω...
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Σοβαρό πρόβλημα με τον ήχο στη μετάδοση της ομιλίας Τσίπρα

Σοβαρό πρόβλημα στον ήχο καταγράφεται κατά την διάρκεια του livestream της παρουσίασης του νέου βιβλίου του Αλέξη Τσίπρα στο «Παλλάς»,...
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Επίθεση ΠΑΣΟΚ στον Τσίπρα: «Παπαγάλισε τη γραμμή της Νέας Δημοκρατίας»

Οργή επικρατεί στο ΠΑΣΟΚ για την ομιλία του Αλέξη Τσίπρα και ειδικά για την φράση του «η κυβέρνηση δεν έχει...
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ενθουσιασμός στην ομιλία Τσίπρα από Γεροβασίλη, Δούρου, Μαντζουράνη

Η ομιλία Τσίπρα στην παρουσίαση του βιβλίου του ενθουσίασε όσους παρευρέθηκαν και κυρίως τα κομματικά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, τα οποία...
ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ

Δημοσκόπηση: Συμφωνείτε με το κλείσιμο των Εθνικών Οδών από τους αγρότες;

Δυναμικά ξεκίνησαν οι κινητοποιήσεις των αγροτών, οι οποίες φέτος γίνονται υπό την σκιά του σκανδάλου ΟΠΕΚΕΠΕ αλλά και των μειωμένων...
ΕΛΛΑΔΑ

Ταξί: «Χειρόφρενο» για τρίτη ημέρα στην Αττική

Χωρίς ταξί θα μείνει η Αττική έως τις 6 το πρωί της Παρασκευής (5/12), καθώς οι αυτοκινητιστές αποφάσισαν να συνεχίσουν...
ΕΛΛΑΔΑ

Χάος στον Κηφισό μετά από σοβαρό τροχαίο στο ύψος της Καλυφτάκη – Δύο τραυματίες

Ουρές χιλιομέτρων σχηματίστηκαν νωρίς το πρωί σήμερα Πέμπτη (4/12) στην άνοδο του Κηφισού εξαιτίας σοβαρού τροχαίου που σημειώθηκε στο ύψος...
ΕΛΛΑΔΑ

Με επικίνδυνες καταιγίδες έρχεται η κακοκαιρία Byron – Οι 9 περιοχές στο «κόκκινο»

Κύμα ισχυρών βροχών και καταιγίδων φέρνει η κακοκαιρία Byron, που επηρεάζει σχεδόν όλη την ανατολική Ελλάδα από σήμερα Πέμπτη (4/12)...

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Διαβάστε επίσης