ΑΡΧΙΚΗΠΟΛΙΤΙΚΗΒουλή: Η κυβερνητική πλειοψηφία «πέρασε» την πρόταση Μητσοτάκη για διακομματική επιτροπή

Βουλή: Η κυβερνητική πλειοψηφία «πέρασε» την πρόταση Μητσοτάκη για διακομματική επιτροπή

Επιτροπή 26 μελών για τον πρωτογενή τομέα

Δεκτή κατά πλειοψηφία έγινε από την ολομέλεια της Βουλής πρόταση του Κυριάκου Μητσοτάκη για τη σύσταση Διακομματικής Κοινοβουλευτικής Επιτροπής, με αντικείμενο «τη μελέτη των προβλημάτων και την επεξεργασία προτάσεων για την ενίσχυση του πρωτογενούς τομέα, στη βάση των σύγχρονων προκλήσεων και των διεθνών εξελίξεων».

Κυβερνητική πλειοψηφία

Μετά από 16 ώρες συζήτησης και αντιπαράθεσης, η πρόταση υπερψηφίστηκε από την κυβερνητική πλειοψηφία, ενώ τα κόμματα της αντιπολίτευσης την καταψήφισαν.

Η προθεσμία για την ολοκλήρωση των εργασιών της Επιτροπής είναι τέσσερις μήνες από τη συγκρότησή της.

Η Επιτροπή για το αγροτικό θα αποτελείται από 26 μέλη:

  • 14 ΝΔ,
  • 3 ΠΑΣΟΚ,
  • 2 ΣΥΡΙΖΑ,
  • 2 ΚΚΕ,
  • 1 Νέα Αριστερά,
  • 1 Ελληνική Λύση,
  • 1 Νίκη,
  • 1 Πλεύση Ελευθερίας και
  • 1 ανεξάρτητος.

Το προεδρείο θα είναι διακομματικό, ενώ Πρόεδρος της Επιτροπής προτάθηκε να οριστεί ο βουλευτής Φθιώτιδας Γιάννης Οικονόμου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

«Η σημερινή συνεδρίαση κατέδειξε ότι η ανάπτυξη του πρωτογενούς τομέα δεν είναι μια ακόμα δημόσια πολιτική, ανάμεσα σε άλλες, αλλά εθνική υπόθεση», είπε κατά το κλείσιμο της συνεδρίασης ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Γιάννης Ανδριανός.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης