Πανδημία… δυσπιστίας σε παγκόσμιο επίπεδο, με τους πολίτες να αμφισβητούν την αξιοπιστία κυβερνήσεων και ΜΜΕ!

Εκείνοι που ενημερώνονταν κυρίως από τα social media είναι και οι πιο δύσπιστοι ως προς τα εμβόλια κατά του κορωνοϊού

Η πανδημία έχει φέρει δυσπιστία, δείχνει νέα παγκόσμια έρευνα – δυσπιστία έναντι των κυβερνώντων, των επικεφαλής επιχειρήσεων, αλλά και των μέσων μαζικής ενημέρωσης.

Η καλή πίστη των πολιτών καταρρέει τους τελευταίους μήνες, με την πλειονότητα αυτών να θεωρεί πως παραπλανάται. Η δημοσκόπηση με τίτλο «Edelman Trust Barometer», που επί δύο δεκαετίες έχει καταγράψει τις απαντήσεις χιλιάδων πολιτών σχετικά με την εμπιστοσύνη τους σε βασικούς θεσμούς, διαπίστωσε ότι το 57% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι οι κυβερνήσεις, οι επικεφαλής επιχειρήσεων και οι δημοσιογράφοι διασπείρουν ψευδείς πληροφορίες ή υπερβάλλουν.

Κατανέμοντας τις απαντήσεις στη δημοσκόπηση με βάση τα μέσα ενημέρωσης που προτιμά κάθε ερωτηθείς και τι ψηφίζει, η έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα πως εκείνοι που είναι περισσότερο δύσπιστοι ως προς τα εμβόλια κατά του κορωνοϊού ήταν εκείνοι που ενημερώνονταν περισσότερο από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επιπροσθέτως, οι κυβερνήσεις -που σε μια προηγούμενη δημοσκόπηση στις αρχές της πανδημίας εμφάνιζαν μια ανάκαμψη στον βαθμό εμπιστοσύνης των πολιτών- εμφανίζουν ξανά μεγάλη πτώση στα επίπεδα εμπιστοσύνης, με την εμπιστοσύνη στον θεσμό της κυβέρνησης να μειώνεται από το υψηλότερο όλων των εποχών, 65% τον περασμένο Μάιο, στο 53% στο τέλος του χρόνου.

Μείωση της εμπιστοσύνης στα social media

Οι απώλειες ήταν ιδιαίτερα έντονες στη Νότια Κορέα, στη Μεγάλη Βρετανία και την Κίνα. Παράλληλα, η εμπιστοσύνη στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, η οποία μειωνόταν ήδη από το 2019, μειώθηκε περαιτέρω, πέφτοντας κατά οκτώ ποσοστιαίες μονάδες στο 53%, παρότι τα μέσα αυτά συγκέντρωναν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη σε σχέση με τα social media, που έχασαν πέντε ποσοστιαίες μονάδες, πέφτοντας στο 35%.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

 
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Αλλαγές και στο Μαξίμου

Πιο κοντά από ποτέ βρίσκεται ο ανασχηματισμός που αναμένεται τις προσεχείς εβδομάδες αφού ούτως ή άλλως η απομάκρυνση των Τσιάρα...
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Σωρεία καταγγελιών για διόδια στα μπλόκα

Σύμφωνα λοιπόν με πληθώρα καταγγελιών, στα δύο βασικά οδικά δίκτυα προς Πάτρα και Θεσσαλονίκη, οι κατά τόπους αστυνομικές δυνάμεις επιτρέπουν...
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

«Πόλεμος» Καιρίδη – Δαβάκη για τα μάτια του Δένδια

Οξύτατο επεισόδιο ανάμεσα στον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο της ΝΔ Δημήτρη Καιρίδη και τον υφυπουργό Άμυνας Θανάση Δαβάκη έγινε μέσα και έξω...
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Βουλή: Χαμός με Πολάκη και Θεοδωρικάκο

Επεισόδιο με ειρωνείες και χαρακτηρισμούς συνέβη στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής ανάμεσα στον Τάκη Θεοδωρικάκο και τον Παύλο...
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

«Πλακώθηκαν» Καιρίδης-Δαβάκης

Πρωτοφανής ένταση επικράτησε πριν την σημερινή (19/12) συνεδρίαση στην Βουλή της Επιτροπής Εθνικής Άμυνας και Εξωτερικών Υποθέσεων. Πλακώθηκαν… Πιο συγκεκριμένα,...
ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ

Δημοσκόπηση: Ποιος είναι ο μεγάλος χαμένος από την Eξεταστική στον ΟΠΕΚΕΠΕ;

Μεγάλη αίσθηση έχουν προκαλέσει στον δημόσιο βίο οι εικόνες από την εξέταση συγκεκριμένων μαρτύρων που εμπλέκονται στο σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ. Η...
ΕΛΛΑΔΑ

Θεσσαλονίκη: Ένας 11χρονος και ένα βρέφος βρέθηκαν να κοιμούνται έξω στο κρύο

Ένα απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε στην Θεσσαλονίκη όταν ένας 11χρονος και ένα βρέφος εντοπίστηκαν να κοιμούνται σε αυλή νεόκτιστου σπιτιού. Περίοικος...
ΕΛΛΑΔΑ

«Έχουν ικανοποιηθεί ή δρομολογηθεί τα 20 από τα 27 αιτήματα που έθεσαν οι αγρότες» λένε πηγές του Υπουργείου

Τα 16 από τα συνολικά 27 αιτήματα που έχουν θέσει οι αγρότες έχουν ικανοποιηθεί ή αντιμετωπίζονται θετικά αναφέρουν πηγές του...
ΕΛΛΑΔΑ

ΟΠΑΠ: Φρέσκια και δυναμική καμπάνια για το υπεύθυνο παιχνίδι με χριστουγεννιάτικη διάθεση

Τη νέα καμπάνια του για το Υπεύθυνο Παιχνίδι λάνσαρε ο ΟΠΑΠ, μέλος της Allwyn, με αφορμή την χριστουγεννιάτικη περίοδο, που...

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Διαβάστε επίσης