Δευτέρα 14/6/2021

Οδηγός έβαλε αντισηπτικό ενώ κάπνιζε και το αμάξι τυλίχτηκε στις φλόγες (video)

Η πυροσβεστική εξέδωσε ανακοίνωση για χρήση αντισηπτικού σε συνδυασμό με το κάπνισμα

Από θαύμα σώθηκε ο οδηγός ενός αυτοκινήτου στην Αμερική όταν το αυτοκίνητό του τυλίχτηκε στις φλόγες για πρωτοφανή αιτία!

Σύμφωνα με τα διεθνή μέσα ενημέρωσης, ο οδηγός ο οποίος βρισκόταν σε πάρκινγκ εμπορικού κέντρου στο Μέριλαντ, έβαλε αντισηπτικό στα χέρια του ενώ κάπνιζε, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητό του να γίνει παρανάλωμα του πυρός!

Στο σημείο έσπευσαν δυνάμεις της πυροσβεστικής και ο οδηγός μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με ελαφρά εγκαύματα σε όλο του το σώμα.

Μάλιστα, η Πυροσβεστική του Μέριλαντ εξέδωσε ανακοίνωση σύμφωνα με την οποία ενημερώνει τους πολίτες ότι η «η χρήση αντισηπτικού και το κάπνισμα είναι ένας πολύ κακός συνδυασμός, ιδιαίτερα σε μη επαρκώς αεριζόμενους χώρους».

Δείτε βίντεο από το πρωτοφανές περιστατικό:

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ NEWSBREAK

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ