Περισσότερο από έναν χρόνο μετά από την εισαγωγή του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (GDPR) στην καθημερινότητα πολιτών και επιχειρήσεων, μόνο το 28% των εταιρειών απαντά ότι έχει πλήρως συμμορφωθεί.
Οι πιο «συμμορφωμένες» είναι οι ΗΠΑ (35%), ενώ ακολουθούν η Μεγάλη Βρετανία και η Γερμανία (με 33% έκαστη), η Ισπανία και η Ιταλία (21% και στις δύο περιπτώσεις) και η Σουηδία (18%).
Πολύπλοκες απαιτήσεις
Από τις εταιρείες που απαντούν ότι έχουν εναρμονιστεί πλήρως με τον GDPR, το 81% αναφέρει ότι αυτό έχει θετικές επιπτώσεις στη φήμη και την εικόνα της επιχείρησης.
Όσον αφορά τους λόγους για τους οποίους η επιχειρηματική κοινότητα δεν έχει ακόμη συμμορφωθεί με τον GDPR, σύμφωνα με το Ινστιτούτο Ερευνών Capgemini, αυτοί σχετίζονται με την πολυπλοκότητα των απαιτήσεων, το κόστος υλοποίησης και τις προκλήσεις σε επίπεδο υποδομών.
Αναλυτικά, τα στελέχη αναφέρουν την πρόκληση της ευθυγράμμισης των παλαιότερων συστημάτων πληροφορικής (38%), την πολυπλοκότητα των απαιτήσεων του GDPR (36%) και το απαγορευτικό κόστος (33%) ως τα βασικά εμπόδια στην επίτευξη πλήρους συμμόρφωσης με τον GDPR.