Πανικός σε πτήση της Virgin: Έλειπαν βίδες από φτερό του Airbus λίγο πριν απογειωθεί!

Αναστατωμένος ένας παρατηρητικός επιβάτης ενημέρωσε το πλήρωμα

Must Read

Ανησυχία και τρόμος επικράτησε λίγο πριν από πτήση της Virgin Atlantic με τελικό προορισμό τη Νέα Υόρκη από το αεροδρόμιο του Μάντσεστερ, όταν ένας παρατηρητικός επιβάτης διαπίστωσε ότι έλειπαν… πολλές βίδες από το φτερό του αεροσκάφους!

 

Σύμφωνα με τη New York Post, ο 41χρονος βρετανός Φιλ Χάρντι επέβαινε στην πτήση VS127 στο αεροδρόμιο του Μάντσεστερ στο Ηνωμένο Βασίλειο στις 15 Ιανουαρίου, όταν παρατήρησε να λείπουν τέσσερις βίδες και αποφάσισε να ειδοποιήσει το πλήρωμα. «Δεν άρεσαν στη σύντροφό μου αυτά που του της είπα και άρχισε να πανικοβάλλεται. Σκέφτηκα ότι ήταν καλύτερο να το αναφέρω σε μια αεροσυνοδό», είπε ο Χάρντι στο πρακτορείο ειδήσεων Kennedy. Οι μηχανικοί κλήθηκαν αμέσως να πραγματοποιήσουν ελέγχους συντήρησης στο αεροσκάφος Airbus A330 πριν από την προγραμματισμένη απογείωσή του προς το διεθνές αεροδρόμιο John F. Kennedy στη Νέα Υόρκη, δήλωσε εκπρόσωπος της Virgin Atlantic. Ο Χάρντι είπε ότι το προσωπικό της αεροπορικής εταιρείας τον διαβεβαίωσε επανειλημμένα ότι δεν υπήρχε πρόβλημα ασφάλειας με το φτερό, αλλά ο φόβος του ενισχύθηκε μετά το πρόσφατο περιστατικό με την Alaska Airlines.

Η απάντηση της αεροπορικής εταιρείας

Τόσο η Virgin Atlantic όσο και η Airbus τόνισαν ότι δεν υπήρξε καμία επίπτωση στην ασφάλεια του αεροσκάφους. Ο εκπρόσωπος της Virgin είπε ότι η πτήση κατέληξε στο τσεκούρι για να «παρασχεθεί χρόνος για προληπτικούς πρόσθετους ελέγχους μηχανικής συντήρησης, οι οποίοι επέτρεψαν στην ομάδα μας τον μέγιστο χρόνο για να ολοκληρώσει τις επιθεωρήσεις της. Ο εκπρόσωπος της εταιρείας Virgin ανέφερε ότι η πτήση τελικά ακυρώθηκε για «να παρασχεθεί χρόνος για προληπτικούς επιπλέον ελέγχους μηχανικής συντήρησης, παρέχοντας στην ομάδα μας τον μέγιστο χρόνο για να ολοκληρώσει τις επιθεωρήσεις της». Ο Neil Firth, ο επικεφαλής μηχανικός της Airbus για το A330, πρόσθεσε ότι το πάνελ που επηρεάστηκε ήταν μια δευτερεύουσα κατασκευή που χρησιμοποιείται για τη βελτίωση της αεροδυναμικής του αεροπλάνου. «Κάθε ένα από αυτά τα πάνελ έχει 119 στερεωτικά στοιχεία, επομένως δεν υπήρξε καμία επίπτωση στη δομική ακεραιότητα ή την ικανότητα φόρτωσης του φτερού και το αεροσκάφος ήταν ασφαλές για λειτουργία», είπε.

 

 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Tο newsbreak.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Latest News

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This