Σάββατο, 26 Σεπτεμβρίου 2020

Διαδικτυακός «πόλεμος» δισεκατομμυρίων από τους κολοσσούς Wendy’s και Burger King

Ανάγνωση: 2 λεπτά

Σταματημό δεν έχει η άγρια κόντρα μεταξύ των δύο κολοσσών του fast food, Burger King και Wendy’s.

Οι δύο γνωστές αλυσίδες όπως όλα τα αντίπαλα εστιατόρια διατηρούν μία παραδοσιακή κόντρα, που όμως εδώ και χρόνια έχει πάρει διαδικτυακές διαστάσεις και τον τελευταίο μήνα… ξέφυγε.

Τον «πόλεμο» ξεκίνησε το Burger King, το οποίο ανήρτησε στον επίσημο λογαριασμό του στο Twitter μία φωτογραφία της μασκότ του έξω από ένα εστιατόριο Wendy’s και έφερε μία χάρτινη επιγραφή που έλεγε «Τα τριαντάφυλλα είναι κόκκινα, οι βιολέτες μπλε, τα μπιφτέκια στρογγυλά», αναφερόμενη στα μπιφτέκια της αντίπαλης αλυσίδας που δεν είναι απολύτως στρογγυλά.

Η απάντηση των Wendy’s ήταν άμεση που παίρνοντας αφορμή από το πικάρισμα των αντιπάλων τους, σχολίασαν με μοναδικό τρόπο «Κοιτάξτε ποιοι πέρασαν να δουν τι γεύση θα έπρεπε οι πικάντικες κοτομπουκιές να έχουν».

Πληρωμένη απάντηση θα έλεγε κανείς, με το Burger King να μη μένει με σταυρωμένα τα χέρια και να ανταπαντά με μία ακόμα χάρτινη επιγραφή που έλεγε «Μην καίτε τον κόσμο επειδή δε μπορείτε να ψήσετε στο grill». Τα Wendy’s όμως δεν άφησαν την πρόκληση να πέσει κάτω και σχολίασαν «ειλικρινά περιμέναμε καλύτερα πράγματα, αλλά πιθανότατα είστε συνηθισμένοι να σας το λένε αυτό».

Όσο η κόντρα μαινόταν, τα σχόλια των πελατών και follower των δύο εστιατορίων στο Twitter έδιναν κι έπαιρναν, με τα Wendy’s να τα εκμεταλλεύονται και να εντείνουν το πικάρισμα προς τους αντιπάλους τους.

Η διαδικτυακή αντιπαλότητα των δύο εταιρειών-κολοσσών συνεχίστηκε για τα καλά, με τα Wendy’s να ξαναχτυπούν μετά από την ανακοίνωση των Burger King πως στο εξής θα λανσάρουν burger με τηγανητές πατάτες μέσα.

Το καυστικό σχόλιο των Wendy’s προκάλεσε κύμα θετικών αντιδράσεων σημειώνοντας πως «όταν κυριολεκτικά οτιδήποτε θα ταίριαζε καλύτερα με το ψωμί τους εκτός από το μπιφτέκι τους».

Τα σχόλια έπεφταν κατά χιλιάδες, στα περισσότερα εκ των οποίων τα Wendy’s απαντούσε με μοναδικό τρόπο.

H ακραία διαφήμιση

Άξια αναφοράς είναι και η διαφήμιση με την οποία επέλεξε να προωθήσει τα προϊόντα της, η αλυσίδα των Burger King. Συγκεκριμένα, η πρόσφατη διαφήμιση που είδε το φως της δημοσιότητας απεικονίζει ένα burger να σαπίζει με φυσικό τρόπο, σε μία προσπάθεια της αλυσίδας να αποδείξει πως δε χρησιμοποιεί συντηρητικά.

Η αντίδραση της πλειονότητας των πελατών αλλά και των μέσων της Αμερικής κάθε άλλο παρά θετική δεν ήταν χαρακτηρίζοντας τη διαφήμιση ως ακραία και τραβηγμένη.

Τα οικονομικά δεδομένα

Έντονο ενδιαφέρον παρουσιάζει και η οικονομική μάχη των δύο αλυσίδων εστιατορίων burger με τα ποσά προκαλούν ίλιγγο ενώ δίνουν ένα ξεκάθαρο προβάδισμα στα Wendy’s στη μεγάλη μάχη με τα Burger King.

Αναλυτικά οι ετήσιοι προϋπολογισμοί των δύο αλυσίδων κυμαίνονται ως εξής:

  • Wendy’s: 1.590.000.000 δολάρια
  • Burger King: 928.000.000 δολάρια

Σπάμε τα στεγανά της ενημέρωσης! Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο newsbreak.gr

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ NEWSBREAK

Η δύναμή μας είστε εσείς! Γίνετε ενεργά δημοσιογράφοι του newsbreak.gr! Στείλτε μας ειδήσεις, βίντεο και φωτογραφίες που πιστεύετε πως ενδιαφέρουν τους αναγνώστες στο [email protected]

ΣΧΟΛΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Παναγιώτης Λιάκος
Παναγιώτης Λιάκος
Μανώλης Κοττάκης
Μανώλης Κοττάκης
Χρήστος Μπολώσης
Χρήστος Μπολώσης

ΔΗΜΟΦΙΛΗ