ΑΡΧΙΚΗΚΟΣΜΟΣΞέσπασε φωτιά σε οίκο ευγηρίας στο Μόναχο

Ξέσπασε φωτιά σε οίκο ευγηρίας στο Μόναχο

Απομακρύνθηκαν 60 άτομα από το κτίριο, ενώ τραυματίστηκαν 7

Σε οίκο ευγηρίας στο Μόναχο ξέσπασε φωτιά, με τους πυροσβέστες να απομακρύνουν 60 άτομα από το κτίριο, ενώ 7 τραυματίστηκαν.

Ακόμη δεν έχει γίνει γνωστό πόσο σοβαροί είναι οι τραυματισμοί των ατόμων.

Η εφημερίδα Bild αναφέρει πως σύμφωνα με την Πυροσβεστική του Μονάχου, η φωτιά ξέσπασε στον οίκο ευγηρίας Vincentinum στην πρωτεύουσα της Βαυαρίας.

Η πυρκαγιά στην οροφή του γηροκομείου προκάλεσε έντονο καπνό και άσχημη μυρωδιά, ενώ λόγω των καιρικών συνθηκών οι καπνοί και η μυρωδιά έφτασαν και στις περιοχές Ramersdorf, Riem και Perlach.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης