ΑΡΧΙΚΗΚΟΣΜΟΣΈφεση από το «Χ» κατά του προστίμου των 120 εκ. ευρώ που του επέβαλε η ΕΕ

Έφεση από το «Χ» κατά του προστίμου των 120 εκ. ευρώ που του επέβαλε η ΕΕ

Το «X» του Ίλον Μασκ ανακοίνωσε ότι κατέθεσε έφεση στο Ανώτατο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης κατά του προστίμου ύψους 120 εκ. ευρώ που της επέβαλε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

«Αυτή η απόφαση της ΕΕ προέκυψε από μια ατελή και επιφανειακή έρευνα», ανέφερε σε ανάρτησή της η ομάδα παγκόσμιων κυβερνητικών υποθέσεων της X.

Η Κομισιόν είχε επιβάλει το πρόστιμο τον Δεκέμβριο, κρίνοντας ότι η πλατφόρμα παραβίασε κανόνες της ΕΕ για το ψηφιακό περιεχόμενο και τη διαφάνεια. Εκπρόσωπος της Επιτροπής δήλωσε στο Agence France-Presse (AFP) ότι η υπηρεσία είναι ενήμερη για την έφεση και «είναι έτοιμη να υπερασπιστεί την απόφασή της στο δικαστήριο».

Οι παραβάσεις που ισχυρίζονται ότι οδήγησαν στην επιβολή του προστίμου

Σύμφωνα με την απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην πλατφόρμα «X» αποδόθηκαν τρεις παραβάσεις, που οδήγησαν στην επιβολή του υπέρογκου προστίμου.

Συγκεκριμένα:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
  • Παραπλανητικός σχεδιασμός του «μπλε σήματος επαλήθευσης», καθώς οποιοσδήποτε χρήστης μπορούσε να το αποκτήσει επί πληρωμή χωρίς ουσιαστική διαδικασία ελέγχου, εκθέτοντας άλλους σε κινδύνους απάτης.
  • Έλλειψη διαφάνειας στο αποθετήριο διαφημίσεων, με εμπόδια στην πρόσβαση και ελλιπή στοιχεία.
  • Αποτυχία παροχής πρόσβασης σε δημόσια δεδομένα για ερευνητές, μέσω απαγορεύσεων scraping και επιπλέον περιορισμών.

Το ύψος του προστίμου, σύμφωνα με την Επιτροπή, καθορίστηκε με βάση τη σοβαρότητα και τη διάρκεια των παραβάσεων.

Δείτε ακόμα:

 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης