Η Θεοδώρα Τζάκρη έκανε και πάλι το θαύμα της.
Αυτή τη φορά όμως, για να μην την αδικούμε, η αποχώρησή της από τους «Δημοκράτες» του Στέφανου Κασσελάκη ήταν η… μοναδική πραγματικά δικαιολογημένη κίνηση σε όλη της την καριέρα.
Ο Κασσελάκης, ενώ παρίστανε τον αριστερό, άρχισε να γλυκοκοιτάει τον φιλελευθερισμό και τον Μητσοτάκη. Τι άλλο να κάνει η Τζάκρη; Να μείνει και να προσποιείται; Παραιτήθηκε λοιπόν, με το κεφάλι ψηλά και τις ιδέες της αλώβητες.
Πέρα από αυτή την τελευταία, εντελώς σωστή απόφαση, ας δούμε την κλασική πορεία της:
- ΠΑΣΟΚ (8 χρόνια)
Μέχρι το 2013 που «έσφιξαν τα γάλατα» και το ΠΑΣΟΚ την διέγραψε. Για τις ιδέες της, όπως πάντα.
- ΣΥΡΙΖΑ (8 χρόνια)
Έδωσε τα πάντα μέχρι το 2024, οπότε και αποχώρησε «αυτοβούλως», όταν οι ιδέες της έγιναν πολύ… βαριές για το κόμμα.
- Δημοκράτες (2024-2026)
Εδώ μπήκε με ενθουσιασμό, αλλά, όταν είδε τον αρχηγό να στρέφει δεξιά, δεν δίστασε. Έφυγε. Όχι γιατί την έδιωξαν. Έφυγε για αρχές. Επιτέλους μια παραίτηση που πραγματικά στέκει.
Η πολιτική πορεία της Θεοδώρας, πάντως, παραμένει θρυλική: μπαίνει, δίνει τα πάντα, οι ιδέες της μεγαλώνουν, το κόμμα στρίβει, εκείνη φεύγει με ανακοίνωση και πηγαίνει παρακάτω. Μόνο που αυτή τη φορά, στο τελευταίο επεισόδιο, είχε και δίκιο.
Επόμενος σταθμός, ο σοσιαλισμός.
Λίαν προσεχώς, σύμφωνα με πηγές, την περιμένει ο Αλέξης Τσίπρας, καθώς στο ΠΑΣΟΚ την έχουν «επικηρύξει».
Εκεί ίσως βρει, επιτέλους, το ιδεολογικό της λιμάνι. Γιατί ο Τσίπρας ξέρει από παλιά πώς να κρατάει χαλαρές γραμμές τύπου «όλοι οι καλοί χωράνε» αρκεί να φέρνουν ψήφους.
Εάν, πάντως, δεν κάτσει ούτε αυτό, υπάρχει πάντα η Πλεύση Ελευθερίας, όπου είναι βέβαιο ότι θα φύγει σε χρόνο dt, διότι, σε αντίθεση με τον Τσίπρα, η Ζωή δεν φημίζεται για την «ελαστικότητα» στις ιδέες της…
Μπράβο Θεοδώρα. Επιτέλους μία παραίτηση που δεν χρειάστηκε να την παρουσιάσεις σαν «διωγμό».
Η ελληνική πολιτική σκηνή χωρίς εσένα θα ήταν πολύ πιο βαρετή.







