Στο πλατό της εκπομπής «Καλύτερα Αργά» φιλοξενήθηκε το βράδυ της Τρίτης 23 Ιουνίου ο Δημήτρης Μακαλιάς, παραχωρώντας μια άκρως ενδιαφέρουσα συνέντευξη. Ο αγαπημένος ηθοποιός θυμήθηκε τον απόλυτο εφιάλτη που έζησε όταν χάκερ του «έκλεψαν» τους λογαριασμούς του στα social media, φέρνοντας τα πάνω κάτω στη ζωή του.
Όπως ανέφερε, η απώλεια του ελέγχου των λογαριασμών του προκάλεσε σοβαρές οικονομικές επιπτώσεις, καθώς επηρέασε άμεσα τις τρέχουσες επαγγελματικές του συνεργασίες. Όπως παραδέχτηκε, χρειάστηκε μεγάλος ψυχικός και πρακτικός αγώνας για να ορθοποδήσει ξανά, γεγονός το οποίο του δημιούργησε μεγάλο στρες.
Παράλληλα αποκάλυψε πως έχει κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να ανακτήσει τον λογαριασμό του, αλλά χωρίς αποτέλεσμα.
«Με έχουνε χακάρει και δεν έχω social media, δεν έχω Instagram, δεν έχω Facebook. Έχω ανοίξει έναν καινούργιο λογαριασμό στο Instagram και χαζεύω φίλους. Βλέπω βιντεάκια και προσωπικές στιγμές γνωστών», ανέφερε αρχικά.
«Πάτησα ένα κουμπί που δεν έπρεπε να πατήσω. Ήταν τόσο καλοκουρδισμένο το πώς έγινε αυτό και πάτησα αυτόν τον σύνδεσμο που δεν έπρεπε. Μου κατέβασαν όλους τους λογαριασμούς. Δεν έχω τίποτα. Έχασα το 80% των εισοδημάτων μου. Είχε μία επίπτωση οικονομική, γιατί έκανα αρκετά πράγματα στο Instagram. Οπότε έχασα ένα τεράστιο κεφάλαιο της δουλειάς μου. Περιμένω πέντε μήνες. Αν κάποιος γνωρίζει κάποιον μέσα στη Meta, εκεί στην Ιρλανδία, θα ήθελα πάρα πολύ να με βοηθήσει. Πέντε μήνες δεν μπορώ να βρω λύση. Έχω κάνει ένα νομικό αίτημα με έναν δικηγόρο και περιμένουμε από εκεί τώρα, πέντε μήνες», αποκάλυψε ο Δημήτρης Μακαλιάς.
Η 15ετής πορεία με την Αντιγόνη Ψυχράμη και η προσφυγή σε σύμβουλο σχέσεων.
Μια από τις πιο τρυφερές στιγμές της συνέντευξης ήταν αναμφίβολα η αναφορά του Δημήτρη Μακαλιά στον γάμο του με την Αντιγόνη Ψυχράμη. Ο Δημήτρης Μακαλιάς αναφέρθηκε με ιδιαίτερη θέρμη στη σύντροφό του, υπογραμμίζοντας πως από την απαρχή της γνωριμίας τους αντιλήφθηκε ότι επρόκειτο για τον άνθρωπο της ζωής του. Χωρίς δεύτερες σκέψεις, ήξερε από την αρχή ότι με αυτή τη γυναίκα ήθελε να κάνει οικογένεια και να γεράσει μαζί της, μια απόφαση που, όπως εξομολογήθηκε, δεν μετάνιωσε ούτε για ένα δευτερόλεπτο!
«Είμαστε 15 χρόνια μαζί. Ξαφνικά βρίσκεται ένας άνθρωπος στη ζωή σου που καταλαβαίνεις από το πρώτο δευτερόλεπτο ότι είναι για να είστε μαζί. Μέσα στα χρόνια είχαμε τεράστιες κρίσεις, ήρθαν παιδιά στη ζωή μας, αλλά κάτι μας κρατάει. Έχουμε βρει έναν μηχανισμό που η αγάπη μας δένει πολύ περισσότερο από την καθημερινότητα», εξομολογήθηκε.
«Έχω τη χαρά και την τύχη να έχω έναν άνθρωπο δίπλα μου που, όταν δει ρωγμή στη σχέση, θα τη φωτίσει. Έχουμε πάει σε σύμβουλο σχέσης, ακόμα λέμε ατάκες που μας είχε πει ο ψυχοθεραπευτής. Εκεί ανακαλύψαμε πολλά πράγματα. Το πρώτο πράγμα που αντικρίσαμε ήταν ο εαυτός μας. Είδαμε τα προσωπικά μας θέματα ο καθένας και πώς αυτά αντανακλώνται μέσα στη σχέση», συμπλήρωσε.







