ΑΡΧΙΚΗLIFESTYLE«Το σημάδι της ντροπής» δείχνει η Σοφία Παυλίδου που κακοποιήθηκε από τον Μάνο Παπαγιάννη

«Το σημάδι της ντροπής» δείχνει η Σοφία Παυλίδου που κακοποιήθηκε από τον Μάνο Παπαγιάννη

Η ηθοποιός είχε κάνει μήνυση σε βάρος του συναδέλφου της

Θέλοντας να στείλει το δικό της μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα κατά της βίας των γυναικών, η Σοφία Παυλίδου, δημοσίευσε στον προσωπικό της λογαριασμό στα social media, μια φωτογραφία. 

Στο στιγμιότυπο φαίνεται το πόδι της μελανιασμένο, μετά από τον ξυλοδαρμό που υπέστη από τον ηθοποιό Μάνο Παπαγιάννη, το 2018 μέσα στα παρασκήνια του θεάτρου. Μάλιστα, τότε είχε ξεσπάσει σάλος, και η Σοφία Παυλίδου είχε καταθέσει μήνυση κατά του ηθοποιού.

«Το σημάδι της ντροπής. Ιανουάριος 2018» έγραψε σε λεζάντα που συνόδευε την φωτογραφία της η Σοφία Παυλίδου, ενώ σε δεύτερη ανάρτηση σημείωσε: «Εύχομαι να σταματήσουμε να γιορτάζουμε αυτή τη μέρα σύντομα. Εύχομαι καμία μας να μην νιώσει ξανά ντροπή. Διεθνής Ημέρα Εξάλειψης της Βίας κατά των Γυναικών».

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης