ΑΡΧΙΚΗLIFESTYLEΥποψήφια στο GNTM είδε το τυρί αλλά όχι το... κερί!

Υποψήφια στο GNTM είδε το τυρί αλλά όχι το… κερί!

Αναμένοντας να έρθει η σειρά τους για να εμφανιστούν στην κριτική επιτροπή του GNTM 2, η παραγωγή  προσέφερε σε όλα τα κορίτσια μέσω χορηγίας τα γνωστά τυράκια Babybel.

Ολοι γνωρίζουμε τα συγκεκριμένα ατομικά τυράκια  που είναι τυλιγμένα με κόκκινο κερί το οποίο πρέπει να βγει για να καταναλωθεί. Κάποια από τις διαγωνιζόμενες φαίνεται δεν το γνώριζε, με αποτέλεσμα να το δαγκώσει με το πλαστικό, όπως μπορείτε να δείτε στην φωτογραφία.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης