ΑΡΧΙΚΗLIFESTYLEΈνα υγιέστατο αγοράκι έφερε στον κόσμο η Φελίσια Λαπάτη

Ένα υγιέστατο αγοράκι έφερε στον κόσμο η Φελίσια Λαπάτη

Έφτασε η στιγμή που η Φελίσια Λαπάτη περίμενε… εννέα μήνες τώρα!

Από χθες Δευτέρα 09/9, η μελαχρινή καλλονή κρατά στην αγκαλιά το πρώτο της παιδί, ένα υγιέστατο αγοράκι.

Την πρώτη φωτογραφία τους ανέβασε στο Instagram ο ευτυχής μπαμπάς, Μιχάλης Αντιώτης, ο οποίος ευχαρίστησε δημόσια τη Φελίσια για το υπέροχο δώρο: «9-9-19… η οικογένειά μας… ο μπέμπης μας… Σε ευχαριστώ πολύ αγάπη μου, κοριτσάκι μου πανέμορφο, γυναίκα μου», έγραψε.

Οι ευχές και οι επισκέψεις που δέχεται στο μαιευτήριο η πρώην παίκτρια του Survivor είναι αμέτρητες, με την ίδια να μοιράζεται μαζί μας κάποιες από αυτές μέσω των instastories της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δίπλα της, εκτός από τον αγαπημένο της, είναι, φυσικά, και η οικογένειά της, ο πατέρας της, ο αδερφός της, αλλά και η Έλλη Αγγελιδάκη, σύζυγος του πατέρα της.

Όσο για το όνομα του νεογέννητου;

Εδώ θα κρατηθούν οι παραδόσεις και το μωρό θα πάρει το όνομα «Χρήστος», όπως, δηλαδή, λένε τον πεθερό της Φελίσια.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης