ΑΡΧΙΚΗLIFESTYLEΗ Σοφία Χατζηπαντελή θα αποχωρήσει από το GNTM: Ποιοι είναι οι λόγοι;

Η Σοφία Χατζηπαντελή θα αποχωρήσει από το GNTM: Ποιοι είναι οι λόγοι;

Πιθανόν οι απολαβές της να είναι υψηλότερες από εκείνες της Βίκυς Καγιά.

Η Σοφία Χατζηπαντελή, θα βρίσκεται σύντομα εκτός του GNTM 5 καθώς συμμετείχε στο φετινό GNTM ως “guest” κριτής και όχι ως κανονικός όπως οι υπόλοιποι τρεις.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του “Πρωινού” η Σοφία Χατζηπαντελή «Κατέφτασε στην Αθήνα την στιγμή που στο εξωτερικό έβγαζε 1,5 εκατομμύριο λίρες τον χρόνο, ήταν τα έσοδά της».

‘Ετσι λοιπόν, το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι η Σοφία, έχει υψηλότερες ή έστω τις ίδιες απολαβές με την Βίκυ Καγιά. Ίσως και αυτός να είναι ο λόγος που η παραγωγή την όρισε guest κριτή για να μην επενδύσει περισσότερα χρήματα, όπως αποκάλυψε το “Πρωινό”.



 

 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης