ΑΡΧΙΚΗLIFESTYLEH πρώτη φωτογραφία της Μαρίας Καρλάκη μετά τη γέννηση του γιου της

H πρώτη φωτογραφία της Μαρίας Καρλάκη μετά τη γέννηση του γιου της

Πόζαρε μαζί με τον Πρόεδρο του ΙΑΣΩ και τον μαιευτήρα της

Η Μαρία Καρλάκη έγινε για πρώτη φορά μητέρα το πρωί του Σαββάτου 11 Νοεμβρίου καθώς έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι βάρους 3.190 γραμμαρίων και 52 εκατοστών.

Η Μαρία Καρλάκη που βρίσκεται σε μαιευτήριο των βορείων προαστίων θέλησε να ευχαριστήσει με μια ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram το ιατρικό προσωπικό καθώς όπως είπε χάρη σε αυτούς πήγαν όλα τέλεια.

«Όταν οι άγγελοι παίρνουν ανθρώπινη μορφή ! Ευχαριστώ πολύ τον πρόεδρο του ΙΑΣΩ Γιώργο Σταματίου και τον γιατρό μου Παναγιώτη Πολύζο για όλα ! Χάρη σε αυτούς τους αγγέλους όλα πήγαν τέλεια ! Επίσης θέλω να ευχαριστήσω την μαία μου» έγραψε στη λεζάντα της ανάρτησής της η Μαρία Καρλάκη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης