ΑΡΧΙΚΗLIFESTYLEΗ Κατερίνα Δαλάκα εξηγεί γιατί εγκατέλειψε την Αθήνα

Η Κατερίνα Δαλάκα εξηγεί γιατί εγκατέλειψε την Αθήνα

Η Κατερίνα Δαλάκα που έγινε γνωστή μέσα από τις συμμετοχές της στο παιχνίδι επιβίωσης «Survivor» αποκάλυψε στην κάμερα του «happy day» γιατί εγκατέλειψε την Αθήνα και πως νιώθει τον τελευταίο καιρό.

«Αν ξαναγινόταν Survivor, δε θα πήγαινα. Νομίζω με έχει βαρεθεί λίγο ο κόσμος. Φτάνει. Δε θέλω να ασχοληθώ με τον χώρο της τηλεόρασης. Γι’ αυτόν τον λόγο έχω φύγει από την Αθήνα και μένω πλέον στην Κατερίνη, τον τόπο μου. Έχω λίγο απομακρυνθεί από όλα και νιώθω πολύ καλά» ανέφερε η πρώην παίκτρια.

Σχετικά με την προσωπική της ζωή, η Κατερίνα Δαλάκα ξεκαθάρισε «Αν έχω κάποια σχέση δε θα κρυφτώ, θα το δείξω. Δε μου αρέσει το κρυφτό. Αν ήμουν ζευγάρι με τον οποιονδήποτε άνθρωπο, θα το είχα δείξει. Όχι ότι θα το διαφήμιζα, αλλά θα είχε φανεί».

 

 

 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης