Όπως όλα δείχνουν φέτος είναι η χρονιά των τηλεπαιχνιδιών για την Ελληνική τηλεόραση!
Πριν από λίγα χρόνια και εν μέσω κρίσης με μια κίνηση υψηλού ρίσκου ο ΣΚΑΙ έβαλε στη ζωή μας ξανά τα τηλεπαιχνίδια με το Survivor και φέτος, όλοι ρίχνονται στη μάχη της τηλεθέασης προσφέροντας θέαμα, χρηματικά έπαθλα και ευκαιρίες καριέρας, έστω και αν αυτές οι ευκαιρίες έχουν αποδείξει ότι έχουν «κοντά ποδάρια».
Βέβαια για να «ευδοκιμήσουν» αυτά τα τηλεπαιχνίδια πρέπει να υπάρχει το ανάλογο κοινό. Και όπως φαίνεται στην Ελλάδα αυτό το… είδος κοινού αλλά περισσότερο συμμετεχόντων είναι σε αφθονία!
Χιλιάδες νέοι από όλα τα μέρη της Ελλάδας συνωστίζονται για μια θέση στη δημοσιότητα (έστω και αν αυτή είναι για 10 λεπτά) και πολύ περισσότερο για μια θέση στο όνειρο του επάθλου ή της καριέρας!
Τα ριάλιτι μπορεί να «ξέφτισαν» όμως 10.000 κοριτσάκια πέρασαν την πόρτα του Star για να κερδίσουν μια καριέρα στο χώρο της μόδας είτε κερδίσουν είτε όχι!
Στον αντίποδα ούτε 5 ούτε 10 αλλά 17.000 υποψήφιοι τραγουδιστές έκαναν αίτηση ώστε να συμμετάσχουν στο «The Voice» για να κατακτήσουν 50.000 ευρώ, ένα δισκογραφικό συμβόλαιο και ενδεχομένως τις νυχτερινές αθηναϊκές -και όχι μόνο- πίστες!
Σχεδόν 7.000 έκανα αίτηση για το αντίπαλον δέος το «X Factor» ενώ ακόμα 4.500 ζήτησαν να ανέβουν στη σκηνή του «The final 4».
Και αν φύγουμε από τους επίδοξους τραγουδιστές και πάμε στους εκκολαπτόμενους master chefs θα βρούμε 18.000 από αυτούς να κυνηγάνε μία θέση στον 3ο κύκλο του «Master Chef»!
Βέβαια πολύ ψηλά στην τηλεθέαση είναι το «Shopping Star» που έχει μία λίστα αναμονής και συμμετοχές που αριθμούν 25.000 κυρίες!
Τα τηλεπαιχνίδια φέτος είναι στο φόρτε τους! Και επειδή «ο παλιός είναι αλλιώς» ο «Τροχός της τύχης» ξεπερνά τις 40.000 συμμετοχές μετά από πέντε σεζόν.
Το «Ρουκ Ζουκ» είναι στις 7.000 συμμετοχές ενώ το «Still Standing» ξεπέρασε τις 11.000!
Ήδη 3.500 υποψήφιοι θέλουν να συμμετάσχουν στο «Πάνω Κάτω», οι αιτήσεις για το «Guess my age» έχουν ξεπεράσει τις 4.000, το «Boom» μόλις πέρασε τις 1000 και τέλος εκεί που θα υπάρξει συνωστισμός είναι στον πετυχημένο «Αδύναμο κρίκο» που σε μόλις δέκα ημέρες ξεπέρασε τις 1.000 αιτήσεις.