Γιώργος Παπαπαύλου: «Υπήρξε ένας άνθρωπος που τόλμησε τη δεκαετία του ’80 να εμφανιστεί ως γυναίκα στα μαγαζιά της Βέροιας»

Ο ρόλος του Ντίνου είναι βασισμένος σε υπαρκτό πρόσωπο, τον Μάριο Βεάνο

Ο Γιώργος Παπαπαύλου, υποδύεται τον Ντίνο στη σειρά “Αυτή η νύχτα μένει”, που ντύνεται γυναίκα και εμφανίζεται στην πίστα στο μαγαζί “Το Όνειρο” του Αγρινίου, βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή «Καλύτερα δε γίνεται!» και αναφέρθηκε στο ρόλο του στη σειρά, την αποδοχή του κόσμου.

Για την αποδοχή του κόσμου, δήλωσε: «Αισθάνομαι υπέροχα, νιώθω ότι ζω ένα όνειρο. Όταν νιώθεις ότι αυτό που κάνεις έχει αυτή την ανταπόκριση και αυτή την αποδοχή και εισπράττεις τόσο πολλή αγάπη τόσο γρήγορα, νιώθω ευγνώμων».

Ο ρόλος του Ντίνου είναι βασισμένος σε υπαρκτό πρόσωπο. «Είναι ο Μάριος Βεάνος. Εμπνευστήκαν από την ιστορία του Μάριου. Εγώ δεν μιμούμαι τον Μάριο, κάνω έναν τελείως διαφορετικό ρόλο. Αλλά υπήρξε ένας άνθρωπος που τόλμησε τη δεκαετία του ’80 να εμφανιστεί ως γυναίκα στα μαγαζιά της Βέροιας».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τον αποδέχονται τον Ντίνο; «Υπάρχουν άνθρωποι που τον αποδέχτηκαν και υπάρχουν και άνθρωποι που στέκονται απέναντί του, όπως συμβαίνει με όλους αυτούς τους ανθρώπους που τολμούν να είναι ο εαυτός τους. Τολμούν να βγουν μπροστά και να πουν εγώ αυτός είμαι κι έτσι θέλω να ζήσω».

Για το πως προέκυψε η συνεργασία: «Η πρόταση ήρθε από την casting director Ηρώ Γάλλου. Πέρασα από δοκιμαστικό έφτασα στους δύο τελευταίους μετά από τρεις μήνες που είδαν πάρα πολλά πρόσωπα, έχασα το ρόλο ανάμεσα στους δύο την πρώτη φορά, υπάρχει ένα παρασκήνιο με πολλές διαπραγματεύσεις, και ήταν να ‘ρθει σε μένα αυτός ο ρόλος τον οποίο ήθελα πάρα πολύ, γιατί είναι σπάνιο στην τηλεόραση να σου δίνεται η ευκαιρία να κάνεις κάτι τόσο διαφορετικό και κάτι τόσο ενδιαφέρον και τόσο του “the point” αυτή τη στιγμή. Γιατί ζούμε μια στιγμή που αυτά τα πράγματα πρέπει να τα θίξουμε και πρέπει να μιλήσουμε ανοιχτά για αυτά, να μπούμε στη θέση αυτών των ανθρώπων. Σας μιλάω για το πως εγώ μπήκα σε αυτό το ρόλο. Το είδα ως μια πολιτική πρόταση των ημερών. Δηλαδή ήθελα να φύγω από κλισέ, από τετριμμένα. Ήθελα να δω την ουσία αυτών των ανθρώπων, το βάθος τους, την ψυχούλα τους, όχι τα φρουφρου, τα αρώματα, το σόου και γι’ αυτό τον πήγα προς τα εκεί τον Ντίνο. Ήθελα πιο πολύ να φωτίσω τις ρωγμές του, τις ευαίσθητες στιγμές του, γιατί όταν βλέπουμε τέτοιους ανθρώπους, πολύ συχνά μένουμε στο “έξω”».

Υπήρχαν δεύτερες σκέψεις, προβληματισμός για το ρόλο; «Θα είμαι ειλικρινής. Με προβλημάτισε και με προβλημάτισε που προβληματίστηκα. Και είπα “όχι” αυτή την εποχή έχουμε όλοι υποχρέωση να σταθούμε με θάρρος και τόλμη και να υπερασπιστούμε και τις δικές μας επιλογές και τους ανθρώπους που επιλέγουν να ζήσουν διαφορετικά. Και μετά μπήκα “με τα μπούνια”».

«Ο Ντίνος είναι ένας άνθρωπος που του αξίζουν πολλά χειροκροτήματα και πολλά συγχαρητήρια όπως αξίζουν σε όλους αυτούς τους ανθρώπους γιατί θέλει πολύ μεγάλη τόλμη το να σταθείς και να πεις εγώ αυτός είμαι “take it or leave it” και αυτό έχει κόστος. Και σε αυτούς τους ανθρώπους, και σε πολλούς άλλους ανθρώπους, έχει τρομακτικό κόστος για να αντέξεις το κράξιμο που υπήρχε εκείνη την εποχή. Και το λέω και συγκινούμαι γιατί αυτοί οι άνθρωποι υπέφεραν. Και νιώθω μερικές φορές ότι κάπως έχω μια υποχρέωση να γίνω η φωνή αυτών των ανθρώπων και να είμαι αυτός που θα τους φέρω- από αυτό που τους ονομάζουν περιθώριο- στο φως, με μια αξιοπρέπεια και έναν απόλυτο σεβασμό, τον οποίο από εμένα τον έχουν».

Το σενάριο βασίστηκε στο ομότιτλο βιβλίο του Θάνου Αλεξανδρή αλλά «το σενάριο είναι διαφορετικό και θα ήθελα να πω για την Ιωάννα Κανελλοπούλου και τον Γιώργο Μακρή που γράφουν την ιστορία, γιατί κι εμείς οι ηθοποιοί για να μπορέσουμε να παίξουμε και να έχουμε ένα ρόλο στα χέρια μας, χρειαζόμαστε ένα καλό σενάριο. Και εδώ υπάρχει ένα καλό σενάριο και υπάρχουν και πολλοί ταλαντούχοι συνάδελφοι. Είναι μια ευτυχής συγκυρία για μένα το ότι βρίσκομαι σε αυτά τα γυρίσματα, σε αυτή τη σειρά, με αυτούς τους ανθρώπους, από τους τεχνικούς, τους σκηνοθέτες, την Κατερίνα Φιλιώτου, πραγματικά νιώθω πολύ τυχερός και ασφαλής που είμαι εκεί».

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

 
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Ακόμη μια φορά πατριωτική στάση από τη Νίνα Κασιμάτη

H Νίνα Κασιμάτη ακολουθεί την πατριωτική στάση, παρά τις γκρίνιες στον ΣΥΡΙΖΑ. Όπως έχει συμβεί και κατά το παρελθόν, βάζει...
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Η Αποστολάκη «καρφώνει» τη ΝΔ: Non paper πριν ολοκληρωθεί η κατάθεση Παπασταύρου!

Άλλο ένα πρωτοφανές ζήτημα, που ρίχνει σκιές στην αξιοπιστία της Εξεταστικής για το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, σημειώθηκε σήμερα. Η ΝΔ...
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Μετά τον Βενιζέλο και η Διαμαντοπούλου δηλώνει «παρούσα»

Σχεδόν ακαριαία ήταν η αντίδραση της Άννας Διαμαντοπούλου στην εμφάνιση του Ευάγγελου Βενιζέλου στον ΣΚΑΪ, όπου δήλωσε «παρών» για την...
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Επίσκεψη Χρυσοχοΐδη στην Κωνσταντινούπολη – Συνεργασία για οργανωμένο έγκλημα και μεταναστευτικό

Στην περαιτέρω ενίσχυση της συνεργασίας Ελλάδας – Τουρκίας για την καταπολέμηση του οργανωμένου εγκλήματος και τη διαχείριση των μεταναστευτικών ροών...
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Σκέρτσος για Κωνσταντοπούλου: «Αδίστακτη και βαθιά κυνική»

«Αδίστακτη» και «βαθιά κυνική» χαρακτήρισε την Ζωή Κωνσταντοπούλου ο Άκης Σκέρτσος μια μέρα μετά την επίθεση που έκανε στην σύζυγό...
ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ

Δημοσκόπηση: Ποιος είναι ο μεγάλος χαμένος από την Eξεταστική στον ΟΠΕΚΕΠΕ;

Μεγάλη αίσθηση έχουν προκαλέσει στον δημόσιο βίο οι εικόνες από την εξέταση συγκεκριμένων μαρτύρων που εμπλέκονται στο σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ. Η...
ΕΛΛΑΔΑ

Καλαμάτα: Συνελήφθη 49χρονος που προέτρεπε χρήστη του TikTok σε αυτοκτονία

Στη σύλληψη ενός 49χρονου στην Καλαμάτα προχώρησαν οι Αρχές της Δίωξης Κυβερνοεγκλήματος για αδικήματα που αφορούν την προτροπή σε αυτοκτονία...
ΕΛΛΑΔΑ

Νίκος Χαρδαλιάς: «Ο αττικός αμπελώνας είναι κρίκος της ταυτότητάς μας»

Στον κομβικό ρόλο του αττικού αμπελώνα ως αναπόσπαστου στοιχείου της παραγωγικής, πολιτιστικής και αναπτυξιακής ταυτότητας της Αττικής, καθώς και στη...
ΕΛΛΑΔΑ

Κρήτη: Σε εκκλησία είδαν τον 33χρονο γιατρό μία ημέρα μετά την εξαφάνισή του

Με την αγωνία για τον 33χρονο αγνοούμενο γιατρό να κορυφώνεται, έρχονται στο «φως» νέες πληροφορίες για την εξαφάνισή του στην Κρήτη,...

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Διαβάστε επίσης