«Πονοκέφαλο» έχει προκαλέσει σε αρκετούς τηλεοπτικούς σταθμούς το πολυπόθητο lead in που προηγείται των κεντρικών δελτίων ειδήσεων.
Κακά τα ψέματα, τα προγράμματα που δίνουν τη σκυτάλη στα κεντρικά δελτία των καναλιών δίνουν μια πολύ δυνατή ώθηση και στη θεαματικότητά τους, καθώς αποστολή των συγκεκριμένων παραγωγών είναι να παραδώσουν υψηλά ποσοστά στις ειδήσεις.
Δείτε επίσης: «Άγριες Μέλισσες»: Τι θα δούμε στα επόμενα επεισόδια
Το λεγόμενο lead in είναι μείζον στην αρχή κάθε νέας σεζόν για τους σταθμούς, καθώς έχει μια συνάρτηση με το ενημερωτικό τμήμα του σταθμού.
Για παράδειγμα η σειρά του Αnt1, «Γυναίκα χωρίς Όνομα» έχει αποκτήσει φανατικό κοινό και σημειώνει στο γενικό σύνολο 22% και στο δυναμικό κοινό 18%, έτσι το δελτίο που ακολουθεί με τον Νίκο Χατζηνικολάου κρατάει τα ποσοστά αυτά και αυτό είναι στα υπέρ του.
Σε αντίθεση στο κανάλι του Alpha, το τηλεπαιχνίδι «Πάνω-κάτω» με τον Χρήστο Φερεντίνο δεν κέντρισε το ενδιαφέρον των τηλεθεατών, με τα ποσοστά τηλεθέασης να κυμαίνονται τον τελευταίο καιρό στο 10% με 11%.
Αποτέλεσμα είναι το δελτίο ειδήσεων που ακολουθεί με τον Αντώνη Σρόιτερ δεν σημειώνει τα υψηλά νούμερα των προηγούμενων χρόνων.