ΑΡΧΙΚΗMEDIAΛ. Πατέρα: Μου έλειψε η τηλεόραση - Υπάκουσα στο σύμπαν

Λ. Πατέρα: Μου έλειψε η τηλεόραση – Υπάκουσα στο σύμπαν

Στην κάμερα της εκπομπή «Buongiorno» μίλησε η γνωστή αστρολόγος Λίτσα Πατέρα, αναφέρθηκε στο επόμενο επαγγελματικό της βήμα, εννοείται εντός ANT1.

Συγκεκριμένα είπε «μου λείπει πολύ η τηλεόραση, 33χρόνια, είναι μια συνήθεια, εδώ είναι οι φίλοι μου, το κτίριο αλλά έχω μάθει όπως είναι το καλοκαίρι, τα μπάνια μας, το φθινόπωρο, η βροχή, έτσι δεν είναι πάντα ήλιος και επειδή τα έχω μάθει αυτά, ξέρω να υπακούω το σύμπαν».

 

 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης