Η έρευνα από το Ευρωβαρόμετρο Flash «Social Media Survey 2025» του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου κατέδειξε ότι στην Ελλάδα η πλειοψηφία των χρηστών του διαδικτύου ενημερώνεται κυρίως από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) και από την τηλεόραση.
Σε ποσοστό 56% οι ερωτηθέντες από την Ελλάδα απάντησαν ότι ενημερώνονται σχετικά με κοινωνικά και πολιτικά θέματα της επικαιρότητας από τις πλατφόρμες των social media (σ.σ. κυρίως από το Facebook σε ποσοστό 68%), ενώ ένα 54% απάντησε ότι χρησιμοποιεί την τηλεόραση ως πηγή.
Σε ευρωπαϊκό επίπεδο, η τηλεόραση βρίσκεται με διαφορά στην κορυφή των προτιμήσεων και ακολουθούν οι έντυπες εφημερίδες και περιοδικά (ή και οι διαδικτυακές τους εκδόσεις).
- Δείτε αναλυτικά την έρευνα που δείχνει τη μεταστροφή των συνηθειών των Ελλήνων σχετικά με την ενημέρωση και την επικράτηση των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης:

Δείτε επίσης:
- «Likes» με κόστος τη ζωή: Τα επικίνδυνα challenges που σκοτώνουν!
- Νέα γενιά χρηστών στρέφεται στην «ψηφιακή αποτοξίνωση» εγκαταλείποντας Facebook και Instagram


Έτσι εξηγείται η απύθμενη βλακεία του νεο-Έλληνα χάπατου.
μια χαρα αφου τα αλλα ειναι εξαρτομενα
μια χαρα αφου τα αλλα ειναι εξαρτομενα
Ναι αλλα δεν μας λενε την ποιοτητα ενημερωσης των δικων μας ΜΜΕ , με τα υπολυπα της ΕΕ. Αυτο να μας πει , το Ευρωβαρομετρο Flash του Ευρωπαικου Κοινοβουλειο . και πως συντηρουντε μερικα .