ΑΡΧΙΚΗΟΙΚΟΝΟΜΙΑΕλλάδα-Αίγυπτος: «Έπεσαν» οι υπογραφές για την ηλεκτρική διασύνδεση

Ελλάδα-Αίγυπτος: «Έπεσαν» οι υπογραφές για την ηλεκτρική διασύνδεση

Θα προσφέρει φθηνή και σταθερή πράσινη ενέργεια, ενισχύοντας την ανάπτυξη

Υπεγράφη σήμερα το Μνημόνιο Κατανόησης (MoU) μεταξύ του ΑΔΜΗΕ, του αιγυπτιακού διαχειριστή EETC και της ELICA για την υλοποίηση της υποθαλάσσιας ηλεκτρικής διασύνδεσης Ελλάδας – Αιγύπτου (GREGY).

Το έργο, στρατηγικής σημασίας για την περιοχή αλλά και για την Ευρώπη, θα μεταφέρει 100% πράσινη ενέργεια από την Αίγυπτο στην Ελλάδα, με μέρος αυτής να διοχετεύεται στις ευρωπαϊκές αγορές.

Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σταύρος Παπασταύρου τόνισε ότι το έργο αναβαθμίζει τον ρόλο της Ελλάδας ως ενεργειακού κόμβου στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, ενώ ο πρόεδρος του ΑΔΜΗΕ Μάνος Μανουσάκης υπογράμμισε την τεχνική και στρατηγική σημασία της συμφωνίας.

Σύμφωνα με τον Γιάννη Καρύδα, επικεφαλής της ELICA, το GREGY θα προσφέρει φθηνή και σταθερή πράσινη ενέργεια, ενισχύοντας την ανάπτυξη, την απασχόληση και τις σχέσεις Ελλάδας – Αιγύπτου.

*Φωτογραφία αρχείου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης