Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Δανειοληπτών Νόμου Κατσέλη καλεί σε συγκέντρωση την Τετάρτη 4 Μαρτίου στις 12 το μεσημέρι, έξω από το Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών στην οδό Νίκης 5-7 στην Αθήνα.
Με σύνθημα «ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ – ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ. Για τη δικαίωση όλων των δανειοληπτών!», οι διοργανωτές τονίζουν την ανάγκη συλλογικής δράσης για την προάσπιση των δικαιωμάτων όσων επηρεάστηκαν από δάνεια και ρυθμίσεις του νόμου Κατσέλη.
Η κινητοποίηση απευθύνεται σε όλους τους δανειολήπτες που επιθυμούν να διεκδικήσουν την προστασία τους και να πιέσουν για δίκαιες ρυθμίσεις και νομοθετικές παρεμβάσεις.
Οι διοργανωτές καλούν τους συμμετέχοντες να προσέλθουν μαζικά και με ασφάλεια, ώστε η φωνή τους να ακουστεί δυνατά στα κεντρικά όργανα της πολιτείας.
*Φωτογραφία αρχείου
Δείτε επίσης:
- Επίθεση στον επικεφαλής της εισπρακτικής Cepal – Ξυλοκόπησαν τον Θεόδωρο Αθανασόπουλο
- Δικαίωση για 195.000 νοικοκυριά: Τι αλλάζει μετά την απόφαση του Αρείου Πάγου για τον νόμο Κατσέλη
- Ανοίγει η πλατφόρμα για ρύθμιση δανείων σε ελβετικό φράγκο







