ΑΡΧΙΚΗΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣυγκέντρωση δανειοληπτών στο Υπουργείο Οικονομικών - Κάλεσμα για την Τετάρτη 4 Μαρτίου

Συγκέντρωση δανειοληπτών στο Υπουργείο Οικονομικών – Κάλεσμα για την Τετάρτη 4 Μαρτίου

Τονίζουν την ανάγκη συλλογικής δράσης για την προάσπιση των δικαιωμάτων τους

Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Δανειοληπτών Νόμου Κατσέλη καλεί σε συγκέντρωση την Τετάρτη 4 Μαρτίου στις 12 το μεσημέρι, έξω από το Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών στην οδό Νίκης 5-7 στην Αθήνα.

Με σύνθημα «ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ – ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ. Για τη δικαίωση όλων των δανειοληπτών!», οι διοργανωτές τονίζουν την ανάγκη συλλογικής δράσης για την προάσπιση των δικαιωμάτων όσων επηρεάστηκαν από δάνεια και ρυθμίσεις του νόμου Κατσέλη.

Η κινητοποίηση απευθύνεται σε όλους τους δανειολήπτες που επιθυμούν να διεκδικήσουν την προστασία τους και να πιέσουν για δίκαιες ρυθμίσεις και νομοθετικές παρεμβάσεις.

Οι διοργανωτές καλούν τους συμμετέχοντες να προσέλθουν μαζικά και με ασφάλεια, ώστε η φωνή τους να ακουστεί δυνατά στα κεντρικά όργανα της πολιτείας.

*Φωτογραφία αρχείου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης