Η ώρα της απολογίας για τον Κώστα Αχ. Καραμανλή

Συνεδριάζει σήμερα η Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής

Must Read

Έφτασε, επιτέλους, η ώρα της απολογίας για τον Κώστα Αχ. Καραμανλή, ο οποίος όλες αυτές τις ημέρες που ακολούθησαν της εθνικής τραγωδίας κρυβόταν, θεωρώντας πως απέσεισε όλες τις αδιαμφισβήτητες ευθύνες με την παραίτησή του.

Επί δυόμιση εβδομάδες απέφυγε όπως ο διάολος το λιβάνι να τοποθετηθεί δημοσίως ώστε να απαντήσει στα καυτά ερωτήματα που προκύπτουν για το σιδηροδρομικό δυστύχημα, αποφάσισε ωστόσο να σπάσει το μοτίβο και να έρθει στη Βουλή, μπροστά στη γενική κατακραυγή και υπό το βάρος του πάνδημου αιτήματος της αντιπολίτευσης για απαντήσεις.

Η επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας, που πρόκειται για μια κοινοβουλευτική επιτροπή υψηλού κύρους, συνεδριάζει σήμερα το πρωί και το κατώφλι της αναμένεται να περάσουν o νυν και οι πρώην υπουργοί Υποδομών και Μεταφορών, με εξαίρεση των Κωστή Χατζηδάκη, τον οποίο η κυβέρνηση προσπαθεί με νύχια και με δόντια να κρατήσει εκτός κάδρου.

Σκοπός της συνεδρίασης, κατά την επιστολή των μελών της Ν.Δ. στην επιτροπή, με την οποία ζητούσαν τη σύγκλησή της, είναι η ενημέρωση των «4», δηλαδή των Γιώργου Γεραπετρίτη, Κώστα Καραμανλή, Χρήστου Σπίρτζη και Μιχάλη Χρυσοχοΐδη για την «εξέλιξη των έργων της σύμβασης 717 για την τηλεδιοίκηση – σηματοδότηση».

Θα δείξει σταθμάρχη

Τα βλέμματα όλων, βεβαίως, στρέφονται στα όσα πει ή δεν πει ο Κώστας Καραμανλής. Πληροφορίες από το γαλάζιο στρατόπεδο αναφέρουν πως ο παραιτηθείς υπουργός Υποδομών θα υιοθετήσει το αρχικό αφήγημα της κυβέρνησης περί προσωπικού λάθους του άπειρου και ακατάλληλου σταθμάρχη. Αν και τις τελευταίες ημέρες η κυβέρνηση έκανε στροφή και παραδέχτηκε τις ευθύνες του κράτους, τα τελευταία εικοσιτετράωρα επέστρεψε στην επίρριψη ευθυνών σχεδόν αποκλειστικά στον σταθμάρχη, ο οποίος, βεβαίως, βρίσκεται στα χέρια της Δικαιοσύνης από την πρώτη στιγμή της μοιραίας μετωπικής σύγκρουσης.

Αυτό που αναμένεται να ισχυριστεί ο Κώστας Καραμανλής είναι ότι το Κέντρο Τηλεδιοίκησης της Λάρισας λειτουργούσε απολύτως και στο ακέραιο και πως ο συγκεκριμένος σταθμάρχης επέλεξε να κάνει χειροκίνητη δρομολόγηση. Το ερώτημα του ενός εκατομμυρίου είναι, βεβαίως, το αν θα αναλάβει την ευθύνη για όσα συνέβησαν το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου. Θα στραφεί άραγε κι εκείνος, όπως και τα υπόλοιπα μέλη της κυβέρνησης, στον ΣΥΡΙΖΑ κατηγορώντας τον για την περιβόητη σύμβαση 717 ή θα παραδεχτεί τις ευθύνες που φέρει η δική του κυβέρνηση;

Σημειωτέον πως το προεδρείο έχει αφήσει ανοιχτό το ενδεχόμενο εκ νέου σύγκλησης της επιτροπής Θεσμών, καθώς σύσσωμη η αντιπολίτευση, μείζονα και ελάσσονα, αιτείται και την κλήση της νέας διοίκησης των εταιριών ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και Hellenic Train, καθώς και των επικεφαλής των συνδικαλιστικών οργανώσεων. Δεν αποκλείεται, την ίδια ώρα, να υπάρξει άμεσα συζήτηση και σε επίπεδο πολιτικών αρχηγών, αν και κανείς δεν ξέρει ποιος θα την προκαλέσει, ο Κυριάκος Μητσοτάκης ή ο Αλέξης Τσίπρας.

 






Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Tο newsbreak.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Latest News

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This