Μπορεί το κομματίδιο της Νέας Αριστεράς να μην ανιχνεύεται στις δημοσκοπήσεις, αυτό όμως δε σημαίνει πως η δράση του μπορεί να θεωρηθεί αμελητέα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η ψηφοφορία για τους γάμους ομοφυλοφίλων. Εκεί, αρκετά στελέχη της Νέας Αριστεράς, κατακεραύνωσαν την Ορθόδοξη Εκκλησία επειδή τοποθετήθηκε κατά του νομοσχεδίου.
Όταν όμως οι μουσουλμάνοι βουλευτές του κόμματος αρνήθηκαν να υπερψηφίσουν το νομοσχέδιο, οι δήθεν «ζηλωτές» της Αριστεράς, σιώπησαν.
Τώρα, ενημερωνόμαστε ότι ο επικεφαλής της Νέας Αριστεράς, Αλέξης Χαρίτσης συναντήθηκε με τον πρόεδρο της λεγόμενης «Τουρκικής Ένωσης Ξάνθης», που φυσικά δεν αναγνωρίζεται από την ελληνική πολιτεία. Ένα άνευ προηγουμένου, αντεθνικό ατόπημα!
Θα είχε ενδιαφέρον να ρωτήσει κάποιος τον κύριο Χαρίτση εάν γνωρίζει τους ανελέητους διωγμούς που υφίσταται η αριστερά στην Τουρκία. Η ίδια Τουρκία που φαίνεται ότι αγκαλιάζει με πάθος την Νέα Αριστερά της Ελλάδος…
Διαψεύδει η Νέα Αριστερά
Πηγές της Νέας Αριστεράς αναφέρουν ότι «Τα δημοσιεύματα στον Τύπο για δήθεν συνάντηση του προέδρου της ΚΟ της Νέας Αριστεράς, Αλέξη Χαρίτση, με την Τουρκική Ένωση Ξάνθης είναι ψευδέστατα και δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Ουδέποτε υπήρξε τέτοια συνάντηση».
Όπως αναφέρουν: «ο κ. Χαρίτσης επισκέφτηκε το Μειονοτικό Γυμνάσιο-Λύκειο της Ξάνθης, όπου τον υποδέχτηκαν και συνάντησε τη διεύθυνση του σχολείου, τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων, συνάντηση στην οποία συμμετείχε και η σχολική εφορεία. Για την επίσκεψη μάλιστα είχε ληφθεί η σχετική άδεια από το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Ένα νόμιμα αναγνωρισμένο σχολείο που έχει σημαντικά προβλήματα, τα οποία υπογραμμίζουν τις καταστροφικές επιλογές της ελληνικής πολιτείας σε μια ευαίσθητη περιοχή. Προβλήματα που αναδείχθηκαν στην επίσκεψη του Αλέξη Χαρίτση».
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές: «η υποβάθμιση του δικαιώματος όλων των Ελλήνων πολιτών σε αξιοπρεπή εκπαίδευση, επιτείνει τους διαχωρισμούς και τροφοδοτεί ακραίες φωνές. Ο μόνος δρόμος για τη σταθερότητα και την ασφάλεια της περιοχής είναι η κατοχύρωση της ισονομίας και της ισοπολιτείας όλων των πολιτών ανεξαρτήτως θρησκεύματος και αυτοπροσδιορισμού. Τα υπόλοιπα θυμίζουν παρακρατικές πρακτικές παλαιάς κοπής που μόνο την ασφάλεια και τη σταθερότητα δεν ευνοούν».