Το βίντεο του Άδωνι που αποδομεί τη ΝΔ για το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ

«Άκου δικαιολογία που βρήκε η ΝΔ!»

Η πρόταση της ΝΔ για σύσταση εξεταστικής επιτροπής σχετικά με το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, από το 1998 – και παρά το γεγονός ότι ο οργανισμός άρχισε να λειτουργεί το 2001- προκάλεσε γέλια μέχρι δακρύων και απίστευτο τρολάρισμα.

Κι ενώ τα κόμματα με ανακοινώσεις τους στηλίτευσαν την πρόταση φιάσκο της κυβέρνησης, προσθέτοντας ακόμα και χιουμοριστικό ύφος, ένα βίντεο από το παρελθόν με τον Άδωνι Γεωργιάδη, μας εξηγεί με απλά λόγια τι προσπαθεί να πετύχει η κυβέρνηση:

«Τι λέει η κυβέρνησις για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα; Λέει, θα κάνουμε έλεγχο για να δούμε τι γινόταν από το 1998. Δηλαδή ναι εμείς κλέψαμε, μάλιστα, αλλά κλέβατε και εσείς. Και τώρα θα δείτε τι θα σας κάνουμε. Θα αποκαλύψουμε και τις δικές σας κλεψιές. Άκου δικαιολογία που βρήκε η ΝΔ. Ότι, ναι εμείς κλέψαμε, αλλά κλέβαν και οι προηγούμενοι» εξηγούσε τότε ο Άδωνις.

Δείτε επίσης:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

  1. Εντάξει, ας τους πει κάποιος ότι το αστείο παρατράβηξε, φτάνει πόσο παίξανε, μεγάλα παιδια είναι ας κάνουν και καμιά δουλειά… αυτά που γίνονται στο Ελλαδιστάν ούτε στην πιο ευφάνταστη ταινία του Hollywood δεν γίνονται….

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

 [minoandesign-storyteller type="latest"]

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Διαβάστε επίσης