Ο Καρανίκας ένιωσε την ανάγκη να δηλώσει ότι «ούτε πληρώνομαι από τον Άδωνι»

Ο Νίκος Καρανίκας θέλησε να απαντήσει στην κριτική που του ασκείται, κάνοντας λόγο για Αριστερά σε σήψη και για ένα ΠΑΣΟΚ αναξιόπιστο που δεν αρθρώνουν πειστικό λόγο.

«Ως αντιπολίτευση κατάφεραν να θεωρείται δικαίως ο Μητσοτάκης ως η καλύτερη πρόταση μπροστά στο φόβο για το χειρότερο» γράφει χαρακτηριστικά.

«Δουλεύω όπου δουλεύω βάση των γνώσεων και των ικανοτήτων μου και όχι βάση κομματικής ή κυβερνητικής παρέμβασης. Δεν υπήρξα ποτέ γραφειοκράτης και έμμισθος κάποιου κόμματος σε αντίθεση με αυτούς που με συκοφαντούν» ανέφερε ακόμη.

Ο Καρανίκας για ΝΔ και Άδωνι

Μάλιστα ένιωσε την ανάγκη να δηλώσει ότι: «Ούτε πήγα ΝΔ, ούτε είμαι με τη ΝΔ ούτε πληρώνομαι από την ΝΔ και τον Αδωνι όπως διαδίδει συκοφαντικά ο Πολάκης της παρακμιακής αριστεράς του ΣΥΡΙΖΑ για να δικαιολογήσει την σήψη και την κριτική που τους ασκώ».

Και συνεχίζει ο Καρανίκας: «Ολα αυτά τα γράφω γιατί είδα ότι ο Πολάκης και κάτι ακόλουθοί δίπλα του μαζί και κάτι υποτελείς του Τσίπρα (fag) διαδίδουν πράγματα που δεν ισχύουν για να ενισχύσουν την δύσκολη θέση που βρίσκονται όταν τους ασκώ με επιχειρήματα κριτική.
Επίσης το μίσος αρκετών προς το πρόσωπο μου είναι ταξικό, κοινωνικό και πολιτικό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Θέλω να χάσει η ΝΔ στις επόμενες εκλογές όχι γιατί δεν είμαι στην θέση της αλλά γιατί υλοποιεί στρατηγικά την οικονομοποίηση όλων των δημοσίων αγαθών και υπηρεσιών και διαφωνώ με αυτή τη πολιτική η οποία χαρακτηρίζεται ως Νεοφιλελεύθερη. Αλλά για να χάσει η νδ χρειάζεται αξιόπιστη αντιπολίτευση και να είναι καλύτερη από την νδ και τον Μητσοτάκη. Καλύτερη στις προτάσεις της και στον τρόπο άσκησης της πολιτικής. Μέχρι στιγμής όμως δεν υπάρχει κάτι αξιόπιστο από πλευράς Πασοκ και Συριζα με τα υπόλοιπα της Αριστεράς.

Η αντιπολίτευση αντιγράφει την αντιπολιτευτική τακτική της νδ επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και προτάσσει την αρνητικότητα, την καταστροφολογία, την ηθικολογία και τις κραυγές με σκοπό το θέαμα…αποκρουστικό. Το ΠΑΣΟΚ εξακολουθεί να είναι αναξιόπιστο κόμμα καθώς πορεύεται δίχως ριζική ανανέωση στελεχών και μιας ειλικρινούς αυτοκριτικής για την ευθύνη του στην χρεωκοπία της χώρας. Η αριστερά βρίσκεται σε σήψη και παρακμή».

Δείτε ακόμα:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

 [minoandesign-storyteller type="latest"]

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Διαβάστε επίσης