Δεν θα δώσει το «παρών» ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Κωνσταντίνος Τζαβέλλας στη συνεδρίαση της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας για τις υποκλοπές, που θα πραγματοποιηθεί σήμερα στη Βουλή. Όπως αναμενόταν, απέστειλε επιστολή, στην οποία επικαλείται λόγους συνταγματικής τάξης και τη θεμελιώδη αρχή της διάκρισης των εξουσιών.
«Επειδή, στην προκειμένη περίπτωση, η κλήση ημών, ως Εισαγγελέως του Αρείου Πάγου, για ακρόαση, γίνεται, με τη ρητή επίκληση της ανωτέρω διατάξεως του Κανονισμού της Βουλής, η οποία, κατά την ανωτέρω θέση και πεποίθησή μας, είναι ασυμβίβαστη με την αρχή της διακρίσεως των εξουσιών και επιπλέον, με την εν λόγω κλήση, ζητείται η ακρόασή μας, αορίστως, επί θεμάτων, που αφορούν σε λειτουργικά ζητήματα της δικαιοσύνης, προς τον σκοπό της ενίσχυσης της διαφάνειας, τα οποία και δεν εξειδικεύονται, με την παρούσα, δηλώνουμε, ότι δεν θα ανταποκριθούμε στην κλήση αυτή και δεν θα προσέλθουμε στη Συνεδρίαση της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής των Ελλήνων της 20-05-2026» γράφει στην επιστολή του ο Κ. Τζαβέλλας.
Διαβάστε ολόκληρη την επιστολή του Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου:
Δείτε επίσης:
Καλά κάνει ο εισαγγελέας και δεν πάει στη Βουλή!
Αρνείται να παραστεί στη Βουλή ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου για τις υποκλοπές






