Ούτε ο διοικητής της ΕΥΠ γνωρίζει γιατί παρακολουθήθηκε ο Νίκος Ανδρουλάκης. Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και ο Θεμιστοκλής Δεμίρης είχαν έντονο διάλογο στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, από τον οποίο προκύπτει ότι ο διοικητής δεν έχει δει τους λόγους παρακολούθησης του Ν. Ανδρουλάκη!
«Έχετε δει σε κάποιο έγγραφο τους λόγους της παρακολούθησης μου;», ρώτησε σύμφωνα με πληροφορίες, ο Ν. Ανδρουλάκης και ο Θ. Δεμίρης απάντησε: «Όχι, δεν τους έχω δει».
Δείτε επίσης:
- Ανδρουλάκης στον Δεμίρη της ΕΥΠ: Με εξωθείτε να στραφώ νομικά εναντίον σας
- Βουλή: «Γρίφος» Ανδρουλάκη για πρόταση δυσπιστίας την Παρασκευή






