Σε πολύ λίγο αναμένεται ο πρώην πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς να πάρει το λόγο στην ολομέλεια της βουλής και να μιλήσει αναφορικά με το θέμα των υποκλοπών.
Πολλοί εντός και εκτός Νέας Δημοκρατίας περιμένουν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την τοποθέτησή του.
Το ενδιαφέρον αυτό είναι ακόμα μεγαλύτερο ειδικά μετά το συνέδριο της ΝΔ όταν πολλά στελέχη τάχθηκαν υπέρ της επιστροφής του πρώην πρωθυπουργού στο κόμμα όσο και για την ενεργοποίηση του Κώστα Καραμανλή που απέχει έδω και καιρό από τα της κυβερνητικής παράταξης.
Δείτε επίσης:
- ΠΑΣΟΚ: Αποχώρησε από τη συζήτηση στη Βουλή για τις υποκλοπές
- Φάμελλος: «Είστε είτε διαπλεκόμενοι είτε εκβιαζόμενοι – Έχετε γίνει ρεντίκολο»







