ΑΡΧΙΚΗΠΟΛΙΤΙΚΗΆδωνις για Μόρια: «Όλοι όσοι συμμετείχαν στα επεισόδια να απελαθούν αυτομάτως»

Άδωνις για Μόρια: «Όλοι όσοι συμμετείχαν στα επεισόδια να απελαθούν αυτομάτως»

Με ανάρτησή του στο twitter ο Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, στρέφεται εναντίον όσων πήραν μέρος στο χάος της Μόριας, ζητώντας την άμεση απέλασή τους.

«Άνθρωποι που δεν σέβονται τους Νόμους της Ελληνικής Δημοκρατίας και που καταστρέφουν δημόσια περιουσία, δεν δικαιούνται άσυλο στην Ελλάδα. Πρέπει όλοι όσοι συμμετείχαν στα επεισόδια να απελαθούν αυτομάτως: Λαθρομετανάστες: ‘Βye Bye Moria’ την ώρα της φωτιάς».

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης