Δευτέρα 2/8/2021

Σοκαριστική καταγγελία για εκατομμύρια προς «έκδοση εφημερίδας» και το γραφείο του Κυριάκου

Εξοργιστικό παρασκήνιο για την δημιουργία εφημερίδας, αποκαλύπτει φιλοκυβερνητική εφημερίδα!

Στο γραφείο του Κυριάκου Μητσοτάκη ιδρύθηκε η εφημερίδα «Φιλελεύθερος», όπως ισχυρίζονται τα φιλοκυβερνητικά Παραπολιτικά, που κάνουν λόγο μάλιστα για «πολλά εκατομμύρια ευρώ»!
Σύμφωνα με το επίμαχο δημοσίευμα, η εφημερίδα «στήθηκε» με την συμμετοχή διαφημιστικής, στο γραφείο του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας, και εκεί εξασφαλίστηκαν αρκετά εκατομμύρια ευρώ – όπως ισχυρίζονται τα Πάραπολιτικά – για την κυκλοφορία της.

Φιλελεύθερος
Η εφημερίδα «ευαγγέλιο του Μητσοτάκη» κατά τα Παραπολιτικά, τον παρομοίαζε με τον Μωυσή!

«Στόχος ήταν να δημιουργηθεί ένα μέσο που θα αποτελούσε ευαγγέλιο για τον Κυριάκο Μητσοτάκη!» σύμφωνα με το δημοσίευμα. Και όντως η συγκεκριμένη εφημερίδα παραπέμπει σε ευαγγέλιο για τον Κυριάκο Μητσοτάκη, αφού ήταν αυτή που είχε χρησιμοποιήσει την έκφραση «Ο Μητσοτάκης καλείται ως άλλος Μωυσής να βρει λύσεις εκεί που οι άλλοι βρίσκουν αδιέξοδα και να οδηγήσει έτσι έναν τυραννισμένο λαό στη γη της επαγγελίας». Έκφραση που φυσικά είχε ξεσηκώσει σάλο, αλλά ήταν όντως «ευαγγελική»

Μάλιστα, στο πολυτελές event για την έναρξη της συγκεκριμένης εφημερίδας είχε παρευρεθεί πλήθος στελεχών και μετέπειτα υπουργών της Νέας Δημοκρατίας.
Έως εκεί φυσικά δεν υπάρχει κάτι νομικά επιλήψιμο. Βεβαίως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η Νέα Δημοκρατία έχει στήσει εξεταστική για την υπόθεση Καλογρίτσα, με τον ισχυρισμό ότι τα 3 εκατομμύρια του κατασκευαστή χρησιμοποιήθηκαν για την έκδοση της εφημερίδας Documento. Παρά το ότι ο συγκεκριμένος ισχυρισμός έχει καταρριφθεί, το γεγονός ότι η κυβέρνηση θεωρεί επιλήψιμη πράξη την χρηματοδότηση μίας εφημερίδας από ιδιωτικά κεφάλαια, θα έπρεπε να την κάνει να ασχοληθεί και με την καταγγελία για τον Φιλελεύθερο.

Εκτός εάν τα εκατομμύρια το πρόγραμμα που ευλογούνται από τον Κυριάκο, έχουν ασυλία.

Εδώ όμως συμβαίνει κάτι χειρότερο. Η εφημερίδα Φιλελεύθερος πήρε και κρατικό χρήμα. Μία εφημερίδα δηλαδή που εμφανίζεται να ιδρύθηκε στο γραφείο του Κυριάκου Μητσοτάκη, βρίσκεται ένα εισπράττει κρατικό χρήμα, δυσανάλογο με την κυκλοφορία της, επί πρωθυπουργίας Κυριάκου Μητσοτάκη. Και μάλιστα λίγο μετά την είσπραξη πολλών χιλιάδων ευρώ κρατικού χρήματος, να αναστέλλει την λειτουργία της!

Δηλαδή εδώ η υπόθεση περιπλέκεται, εάν και εφόσον ισχύει η καταγγελία των Παραπολιτικών. Και πραγματικά δεν βλέπουμε το λόγο η πλέον φιλοκυβερνητική εφημερίδα να συκοφαντεί τόσο βάναυσα τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Προφανώς ο Κουρτάκης, θα διαθέτει τα απαραίτητα στοιχεία για να τεκμηριώσει αυτόν τον βαρύτατο ισχυρισμό, που εκτός από πολιτικό ενδέχεται να συνιστά και οικονομικό σκάνδαλο.

Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του newsbreak. Ακολουθήστε το newsbreak σε Instagram, Facebook, Youtube, Viber και Twitter.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ NEWSBREAK

WEB TV

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ