Κάλεσμα σε όλα τα κόμματα να ψηφίσουν την κύρωση του έργου Ε-65 έκανε, από το Βήμα της Βουλής μιλώντας στη συζήτηση για την κύρωση της συμφωνίας για την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδος Ε-65, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Όπως σημείωσε ο πρωθυπουργός, χρησιμοποιώντας για μια ακόμη φορά… λαϊκίστικα επιχειρήματα (αυτά για τα οποία κατηγορεί την αντιπολίτευση): «Ανάπτυξη για όλους και δουλειές για όλους. Τα μεγάλα έργα δεν ανήκουν σε κυβερνήσεις, αλλά στον ελληνικό λαό, καθώς η εκκίνηση, η δρομολόγηση και η ολοκληρώση τους συμβαίνει συχνά να συμπίπτουν με διαφορετικές κυβερνήσεις. Για τον Ε – 65 δεν μπορώ να μην αναφέρω πως δημοπρατήθηκε επί κυβέρνησης Αντώνη Σαμαρα και κάποια τμήματα του ολοκληρώθηκαν επί ΣΥΡΙΖΑ. Η δική μας κυβέρνηση θέλει να υπερηφανεύεται πως θέλει να κάνει το καλό καλύτερο. Δεν είναι η ώρα για απολογισμούς αλλά για αισιόδοξους προγραμματισμούς. Καλώ την Εθνική Αντιπροσωπεία, όλα τα κόμματα, να ψηφίσουμε την κύρωση του έργου γιατί ο Ε – 65 είναι ένας νέος δρόμος, που ανοίγει νέους δρόμους για την πατρίδα μας».
Είναι πολλά τα λεφτά…
Για όποιον απόρησε με την ξαφνική παρουσία του κ. Μητσοτάκη στη Βουλή, να πούμε ότι σύμφωνα με τα όσα παρουσίασε ο ίδιος, το πρόγραμμα των δημοσίων επενδύσεων αυτή τη στιγμή, αγγίζει τα 13 δις ευρώ.
«Αυτή τη στιγμή ξεδιπλώνεται στην χώρα ένα πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων, που αγγίζει τα 13 δις ευρώ. Με έργα τελματωμένα, που επιτέλους κινούνται, αλλά και νέα, που δρομολογούνται. Θυμίζω τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια και την γραμμή 4 του μέτρο, το μεγαλύτερο δημόσιο έργο, που θα γίνει στην χώρα. Στην τελική ευθεία είμαστε και για το μετρό της Θεσσαλονίκης, καθώς μετά την απόφαση του ΣτΕ ανοίγει ο δρόμος για την ολοκλήρωση του έργου με σεβασμό στην πολιτιστική κληρονομιά του έργου. Θα σας καλέσουμε κ. συνάδελφοι στα πραγματικά εγκαίνια του έργου και όχι σε μουσαμάδες», είπε με το γνωστό του ύφος.
Αυτοαποθέωση
Φυσικά δεν έλειψε ούτε σε αυτή την εμφάνιση του Κυριάκου Μητσοτάκη η αυτοαποθέωση:
«Το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν το απόλυτο κενό χρηματοδότησης. Στις 20 Δεκεμβρίου του 2019 δεσμεύθηκα πως παρά τα εμπόδια που κληρονομήσαμε πως το έργο θα ολοκληρώνονταν πάση θυσία. Έτσι επιβεβαιώσαμε το σύνθημα μας: το είπαμε, το κάναμε. Κατόπιν και δικής μου παρέμβασης στην Επιτροπή Ανταγωνισμού της ΕΕ, κατορθώσαμε να λάβουμε τη σχετική έγκριση. Διαψεύσαμε για μία φορά ακόμη όσους είχαν σπεύσει να χαρακτηρίσουν την εν λόγω εξέλιξη περίπου αδύνατη. Ο Ε- 65 Θα δημιουργήσει για την Θεσσαλία περίπου 1000 θέσεις κατά την κατασκευή του και περίπου 150 θέσεις κατά την λειτουργία του».