Το πινγκ πονγκ των ευθυνών συνεχίζεται: Ο Στυλιανίδης απαντά στην Αττική Οδό

Διαψεύδει ότι τέθηκε από την εταιρεία θέμα κλεισίματος των δρόμων

Must Read

Ανακοίνωση-απάντηση στα όσα υποστήριξε νωρίτερα η Αττική Οδός, δηλαδή ότι ζήτησε να κλείσουν οι δρόμοι, αλλά ο Χρήστος Στυλιανίδης αρνήθηκε, εξέδωσε το Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας.

Με βάσει τα όσα ανέφερε η εταιρεία, κατά τη διάρκεια των δύο συσκέψεων που έγιναν 21 και 23 Ιανουαρίου, οι εκπρόσωποί της εισηγήθηκαν στον Υπουργό να απαγορευτεί η διέλευση των βαρέων οχημάτων και να μειωθεί η κυκλοφορία ενόψει της κακοκαιρίας «Ελπίδα», ωστόσο, σύμφωνα με την καταγγελία της Αττικής Οδού αυτός αρνήθηκε.

Από την πλευρά του, το Υπουργείο «διαψεύδει κατηγορηματικά» ότι «στις δύο συσκέψεις (21ης και 23ης Ιανουαρίου) τέθηκε από τη συγκεκριμένη εταιρεία αίτημα ‘προληπτικής απαγόρευσης των φορτηγών-βαρέων οχημάτων από το βράδυ της Κυριακής 23 Ιανουαρίου’ και ότι ‘όλοι οι παρόντες παραχωρησιούχοι/λειτουργοί αυτοκινητοδρόμων συμφώνησαν στην πρόταση για την προληπτική και σε κάθε περίπτωση έγκαιρη απαγόρευση των φορτηγών’».

Σύμφωνα με τα όσα προσθέτει, «στη σύσκεψη της 23ης Ιανουαρίου αποφασίστηκε ότι σε ό,τι αφορά στα βαρέα οχήματα θα γινόταν αξιολόγηση της κατάστασης νωρίς το πρωί της Δευτέρας, στη βάση της εξέλιξης και της σφοδρότητας του φαινομένου», ενώ όπως επισημαίνει, η εταιρεία «διαβεβαίωσε ότι ήταν σε πλήρη ετοιμότητα για την αντιμετώπιση προβλημάτων λόγω χιονοπτώσεων και παγετού στο οδικό δίκτυο αρμοδιότητάς της».

Το Υπουργείο διερωτάται: «Η αποδοχή της απαίτησης για 2000 ευρώ αποζημίωση σε κάθε εγκλωβισμένο αυτοκίνητο, δεν σημαίνει ταυτόχρονα και αποδοχή της ευθύνης για την τραγική διαχείριση της Αττικής Οδού;»

Αναλυτικά το υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας στην ανακοίνωσή του αναφέρει:

«Σε απάντηση της σημερινής ανακοίνωσης της εταιρείας «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.» και προς αποκατάσταση της αλήθειας, το Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας αναφέρει τα ακόλουθα:

1. Διαψεύδουμε κατηγορηματικά: (α) ότι στις δύο συσκέψεις (21ης και 23ης Ιανουαρίου) τέθηκε από τη συγκεκριμένη εταιρεία αίτημα «προληπτικής απαγόρευσης των φορτηγών-βαρέων οχημάτων από το βράδυ της Κυριακής 23 Ιανουαρίου». (β) ότι «όλοι οι παρόντες παραχωρησιούχοι/λειτουργοί αυτοκινητοδρόμων συμφώνησαν στην πρόταση για την προληπτική και σε κάθε περίπτωση έγκαιρη απαγόρευση των φορτηγών».

2. Αντίθετα με τους ψευδείς ισχυρισμούς της εταιρείας, στη σύσκεψη της 23ης Ιανουαρίου αποφασίστηκε ότι σε ό,τι αφορά στα βαρέα οχήματα θα γινόταν αξιολόγηση της κατάστασης νωρίς το πρωί της Δευτέρας, στη βάση της εξέλιξης και της σφοδρότητας του φαινομένου. Αυτό άλλωστε συνέβη στην περίπτωση της Νέας Οδού (Αθηνών-Λαμίας), τη Δευτέρα το πρωί.

3. Οι εταιρείες διαχείρισης, μεταξύ των οποίων και οι Αττικές Διαδρομές, εγγυήθηκαν ότι μπορούν να διαχειριστούν το φαινόμενο και να μείνουν ανοιχτοί οι δρόμοι.

4. Ειδικότερα δε σε ό,τι αφορά την εταιρεία «ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΑΕ» επαναλαμβάνουμε ότι διαβεβαίωσαν ότι ήταν σε πλήρη ετοιμότητα για την αντιμετώπιση προβλημάτων λόγω χιονοπτώσεων και παγετού στο οδικό δίκτυο αρμοδιότητάς τους. Επιπρόσθετα, η εταιρεία διαβεβαίωσε ότι διαθέτει περισσότερα οχήματα εκχιονισμού από τη συμβατική της υποχρέωση. Συγκεκριμένα, 35 εκχιονιστικά οχήματα σε 70 χλμ (δηλαδή, ένα όχημα ανά δύο χλμ).

5. Η απόφαση της σύσκεψης υλοποιήθηκε στην περίπτωση της Νέας Οδού για την οποία ίσχυαν ακριβώς τα ίδια. Εκεί, σε πλήρη συνεργασία με την Τροχαία είχαμε μια πετυχημένη διαχείριση της δύσκολης κατάστασης. Γιατί, λοιπόν, στην περίπτωση της Νέα Οδού (Αθηνών-Λαμίας) είχαμε την απόλυτα επιτυχημένη διαχείριση ενώ στην περίπτωση της Αττικής Οδού τη χείριστη διαχείριση, σε πλήρη αντίθεση με τις υποσχέσεις και δεσμεύσεις της εταιρείας και της εξουσιοδότησης από τη σύσκεψη;

6. Η αποδοχή της απαίτησης για 2000 ευρώ αποζημίωση σε κάθε εγκλωβισμένο αυτοκίνητο, δεν σημαίνει ταυτόχρονα και αποδοχή της ευθύνης για την τραγική διαχείριση της Αττικής Οδού; Ενώ ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας τόνιζε την Τρίτη το βράδυ ότι «ως προϊστάμενος ενός ολόκληρου μηχανισμού αισθάνομαι την ανάγκη να διευκολύνω την εταιρεία και να υποβάλλω την παραίτησή μου».

Και καταλήγει:

«Είναι κατανοητό ότι η εταιρεία προσπαθεί να υπερασπιστεί τα συμφέροντα της, ενόψει πιθανών νομικών διεκδικήσεων και επιβολής διοικητικών κυρώσεων. Δική μας υποχρέωση είναι η προάσπιση του δημοσίου συμφέροντος».

*φωτό αρχείου

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

 
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Τα τρένα που δεν έρχονται και οι κατηγορούμενοι υπάλληλοι  

Στο κενό έχουν πέσει έως τώρα οι προσπάθειες για παραγγελίες σε νέα τρένα όπως είχαν αποφασίσει οι Κυριάκος Μητσοτάκης  και...
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Πεντάγωνο: Διαλύονται τα «σύννεφα» – Πυκνώνουν τα πικρόχολα σχόλια

Όσοι βρέθηκαν την Τετάρτη στα εγκαίνια της νέας πρόσοψης του Πενταγώνου είδαν ότι οι σχέσεις μεταξύ των κυβερνητικών παραγόντων έχουν...
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: Με τον 19χρονο γιο της στην Αθήνα – Στον Αργυρό το πάρτι υποδοχής!

Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για την άφιξη της νέας Πρέσβειρας των ΗΠΑ στην Αθήνα. Η Κίμπερλι Γκίλφοϊλ αναμένεται τις επόμενες...
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Τσιάρας: Ζητάει «σοβαρότητα» για την ευλογιά των προβάτων ενώ οι κτηνοτρόφοι χάνουν τα ζώα τους

«Σοβαρότητα» είναι το μόνο που έχει να προτείνει ο Κωνσταντίνος Τσιάρας αλλά στους άλλους για την ευλογιά των αιγοπροβάτων, την...
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Βουλή: Και επισήμως «χρονοκόφτης» – Αυστηρή τήρηση του χρόνου ομιλίας αλλά μόνο για τους βουλευτές

Κατά πλειοψηφία εγκρίθηκαν οι προτάσεις του προέδρου της Βουλής, Νικήτα Κακλαμάνη, για τροποποιήσεις στον Κανονισμό της Βουλής, με βασική αλλαγή...
SLIDER

Δημοσκόπηση: Ποιος ωφελήθηκε από την αντιπαράθεση για τον Άγνωστο Στρατιώτη;

Τις τελευταίες ημέρες την επικαιρότητα μονοπώλησε η κυβερνητική τροπολογία για το Μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη, με την σφοδρή αντιπαράθεση που...
ΕΛΛΑΔΑ

Θεσσαλονίκη: 31χρονος χτύπησε με σφυρί 70χρονο και τον έκλεψε!

Νέα επίθεση σε ηλικιωμένο από νεαρό άτομο σημειώθηκε αυτή τη φορά στην Θεσσαλονίκη. Είχε προηγηθεί η αδιανόητη επίθεση 38χρονου σε...
SLIDER

Έφοδος της Οικονομικής Αστυνομίας στον ΟΠΕΚΕΠΕ!

Εξελίξεις υπάρχουν το πρωί της Πέμπτης στο σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ! Πιο συγκεκριμένα, στελέχη της Οικονομικής Αστυνομίας του ελληνικού FBI πραγματοποίησαν...
ΕΛΛΑΔΑ

Βρεφονηπιακοί σταθμοί: Aνοίγουν ξανά οι αιτήσεις για vouchers – Τι αλλάζει με τα εισοδηματικά κριτήρια

Από σήμερα Πέμπτη (30/10) τίθεται σε εφαρμογή η Β’ Πρόσκληση για τα vouchers βρεφονηπιακών σταθμών, μια σημαντική μεταρρύθμιση που ενισχύει...

Διαβάζονται τώρα