ΑΡΧΙΚΗΠΟΛΙΤΙΚΗΠαπαδημούλης: «Να γίνει συνέδριο το συντομότερο δυνατόν - Η διάσπαση στον ΣΥΡΙΖΑ θα ήταν η χαρά του Μητσοτάκη»

Παπαδημούλης: «Να γίνει συνέδριο το συντομότερο δυνατόν – Η διάσπαση στον ΣΥΡΙΖΑ θα ήταν η χαρά του Μητσοτάκη»

Εφ' όλης της ύλης αναφορές από τον Ευρωβουλευτή

Για όλους και για όλα μίλησε ο Δημήτρης Παπαδημούλης με την κουβέντα βέβαια να περιστρέφεται γύρω από τις τελευταίες πολιτικές εξελίξεις. Ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ ανέφερε ενδεικτικά μέσω τηλεοπτικής του παρέμβασης: «Αν θέλουμε να ανακάμψουμε, δεν αρκεί η αλλαγή της βιτρίνας, προσώπου», με σαφή αιχμή προς τον Στέφανο Κασσελάκη. Και τόνισε αναφερόμενος στον ναύαρχο Ευάγγελο Αποστολάκη: «Πρόφερε με ευκολία την λέξη διάσπαση, να το ξανασκεφτεί. Δεν είναι αυτή η ώρα να εκπέπονται τέτοια μηνύματα αλαζονείας και ισχύος». Εξήγησε πως το 44% συνιστά έναν ισχυρό πόλο εντός ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος πρέπει να συνυπολογίζεται στη συλλογική προσπάθεια, εννοώντας την πλευρά της Έφης Αχτσιόγλου, ενώ χαρακτήρισε ως μειονέκτημα για το κόμμα να μην είναι ο πρόεδρός του μέλος του Κοινοβουλίου. Τέλος, ο Δημήτρης Παπαδημούλης επιβεβαίωσε πως δεν θα ξαναείναι υποψήφιος στις Ευρωεκλογές.
Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης